ICMag with help from Landrace Warden and The Vault is running a NEW contest in November! You can check it here.
Prizes are seeds & forum premium access. Come join in!
Ja de er superflotte rkp6 osse billederne af krybdyrene.
Haft sådan en engang-en skænk eller skink ? ligner sådan en,den brune der-ja en skink.
ikke skunk : ) den hed Egon..
Men for pokker de flotte.
Suk...! nogen gange hader jeg at bo i byen, især når jeg ser hvor meget dine du og dine Dicelryder chiller i jeres drivhus.! tror jeg skal bo på landet når jeg skal nyde mit otium!
Hejsa drenge håber i nyder sommeren .
Jeg har haft lidt travlt på det sidste med arbejdet så det er ik blevet til så meget tid til at tage billeder.
Der er en af planterne der er MEGET større en de andre og har da også været længere tid om at gå i blomst . Den måler 79 cm og de andre er omkring 50 cm .
Aaaaaah super lækkert der Jeg glæder mig til at se hvor meget sukker der kommer på dem nu - for søren da hvem der bare havde et drivhus - et hus med en kæmpe have står allerhøjest på ønskesedlen hjemme hos os.
Xhashish: duften er meget kraftig diesel blandet med lidt frisk grape, men duften er næsten blevet et "problem" for mig. klart den stærkest duftende strain jeg har prøvet . den får en go bagappeal tror jeg