What's new
  • ICMag with help from Landrace Warden and The Vault is running a NEW contest in November! You can check it here. Prizes are seeds & forum premium access. Come join in!

Doktorens Lab.

Ser rigtigt rigtigt godt ud Doktoren, fedt at se dit projekt på billeder efter at have hørt om det "89kosmos00" en skam med nettet, men følger med i tråden til den er færdig :) super! .. er selv igang igen med nyt grow så hvis du engang eller to får lyst til at kigge forbi engang i slutningen af Marts er du velkommen.. vi kan skrives ved over messenger hvis du får det op og stå.

89 - M

C

cdd

synd med den herma... men du har jo mange lækre tilbage, ser godt ud!

tjek pm

JDK

Member
Det ser super lækkert ud, Amnesia Haze ligger meget højt på min liste over strains som er velkomne i mit skab, men det må vente til økonomien er lidt bedre ;)

C

cdd

lækkert!
mit canon har heller ikke super macro men digital macro, men hvis du vil tæt på med flash går du bare ind i manuel funtion og stiller eksponeringen til -1 - -2.... nogle gange bliver det godt andre gange ikke :)

But I have a little problem with the heat in my tent, its a XL tent (1,2 m x 1,2 m x 2 m) my setup is a little carbonfilter, i think its a 750 "fan" the filter is mounted on, then I have a big fan, which is pointed directly on to the lamp, but still the temps are between 24-28,7 C. with the light on... And the other thing i dont really cant figure out is how the h*ll I should mount the carbonfilter so its hanging over the lamp, these ironbars thats in the top cant really withstand the weight....! thats fo sure... I know theres a lot of tentgrowers outthere, whats our setup ?? ! H E L P M E !

Jeg havde selv problemer med samme ;) mine løsnings forslag er:

Sænk rum temperaturen i rummet hvor skabet står fx. ved at lade et vindue stå på klem..

og/eller

Udnyt at der er koldere om natten og ha lyset tændt om natten når der er koldest og slukket nor der er varmest så bliver der heller ikke for koldt om natten ;)

yderligere kan du evt. forbedre udsugningens virkningsgrad ved at flytte udsugningen så tæt på udgangen og ved at bruge rør i stedet for flexslange og lave så få knæk/sving så muligt..

lidt ligesom da vi tunede knallerter førhen ved bla. at forbedre FLOW i indsugningen ;)

Bright..

Quiet_Riot

Active member
Veteran
Wow, ser nærmest perfekt ud! :yoinks: De har det vist godt (-:

Den Bubba kan godt høstes nu, hvis du vil, men kan også stå til dag 70 for at blive rigtig stener.. Smagen og duften vil muligvis ændre sig.

Fedt show!

Latest posts

Latest posts