ICMag with help from Landrace Warden and The Vault is running a NEW contest in November! You can check it here.
Prizes are seeds & forum premium access. Come join in!
Holder meget øje med SD....! Tror ik det blir noget der går ud over budsne, da ham der jeg fik klonen af, også havde lidt problemer med lidt påbegyndede nanner... Tror godt det kan være stress, for der kom en lille sprække lys ud af moderskabet de to første uger i blomst....
Uhh de ser sku gode ud de billeder der dok HB'en ser rigtig saftig ud, har smagt den som HB x NYCD, og kan varmt anbefale denne (tror jeg vist også et par kammier går inden for) Amnesia Haze skal nok have lidt længere tid? Men hvad fanden, den er satme også en god ryger, sød i smagen og en lille opkvikker Casey jones har jeg ikke lige erfaringer med, men ud fra krystal billederne tror jeg ikke man kan blive skuffet Det gælder også Sour Diesel. SSSDH'en, ja det er sku også en god røg, lidt kradser i det dog, men helt sikkert en der kan slå
Alt i alt ser det satme godt ud det der. Tror du ser frem til en rigtig god varieret høst