ICMag with help from Landrace Warden and The Vault is running a NEW contest in November! You can check it here.
Prizes are seeds & forum premium access. Come join in!
Hej Bone ....den lila e en korsining av Belladonna o Super Haze..har typ 50-70 frön av den.den längst till höger e oxå en BxSH men den ser inte alls ut som den andra. hade nog bara tur att den blev lila ...har 4 sticklingar.. så den ska jag försöka ha kvar så länge som möjligt!
bi har inte skördat natt egentligen - men vi har klippt en liten bud pga insekter - smakar rÄtt gott starkt me - men om typ 2-3 veckor börjar vi skörda
den vi har klippt e SSH x PTK - röker just nu en jonne med det
jag måste säga att jag e avis....vore så nice o odla utomhus+ att man skulle spara på elen...jag firade nyår i Palma i vintras...fick en bud av en spanjor
det va det bästa gräset jag rökt..grymt starkt/skönt stone..klara mig nästan en hel vecka på den.killen sa att det va belladonna..jag hade tur oxå..det fanns 1 frö i buden...blev en hane..så jag korsade den med min White widow
dom 2 till vänster på bilderna e WWxB.
Bone:du som odlar både inne o ute...blir utomhus odlat bättre/mer potent nån skillnad i ruset ?
Själv anser jag att det blir mera potent utomhus under solen men det var en tid sen jag odlade inomhus så kan inte säga säkert. Inomhus blir de ju lite bortskämda och ute hamnar de kämpa mera så det skulle ju make sense att växten blir starkare då. Jag hamna skörda denna pga mögel efter bara 1 månads utomhus blommning och ändå e den mycket potent. Skillnad i smak o doft också mellan indoor o outdoor tycker jag.
nå jag får vänta och se hur resten tar sig om de hinner blomma en längre tid
Hoppas denna Blue mystic klarar sig länge. Fina färger på budsen
det hÄr är första gangen vi odlar de här strains utomhus - helt klart verkar det bli mer starkt utomhus - solen e grymt mycket starkare än vilken lampa som helst
Ja självklart e solen betydligt starkare ....men man har ju rökt utomhus odlat som inte har varit så bra....väder o vind...mycket som ska klaffa...men får man till det så..måste d ju bli betydligt bättre än inomhus