What's new
  • ICMag with help from Landrace Warden and The Vault is running a NEW contest in November! You can check it here. Prizes are seeds & forum premium access. Come join in!

Den svenska tråden

crenata

Member
bonecarver_OG said:
ska göra en ny en sa snart jag har sativa buddar som tillater det :D det maste vara fluffigt för att det ska ga bra att rulla ihop :D

vad e det för puckar du har dÄr? e det allt hemma gjort brass? :D ser ut some en nice samling!

ha det fett!

Hehe, puckar som ****ar...

Nä skämt åsido, har en hand press från everyonedoesit, som jag trycker ihop rensade buds med. Sen häller jag oljan från butangasen över, tycker att oljan blir ohanterlig annars.

Ang thaisticks: har för mig att du använde nån pinne som du rullade in med en sushimatta? Eller minns jag fel? Känns som en evighets sen, OG those glory days...

Stay safe stay stoned.

B

bonecarver_OG

du minns helt rätt :) bambuu sticka i mitten - buddar runt - sushi matta :)

Last edited:

Marijuanaut

Active member
Oj...satan vilken jungel Bone :D fint röka kommer det bli :)

Tog lite nya bilder nu i kväll

Cascadia

Pine Tar Kush

Venomhead....den lilla åker i soppen efter den här posten !

Alibi F3 den största har blommat i 1 vecka,dom andra 2 satte jag in i går

Nya Alibi sticklingar i jord

simma lugnt :)

Last edited:

Marijuanaut

Active member
Då var man här igen då :D

Har fixat reflektorer till nya veg kammaren.hitta gamla lysrörs amaturer,tog och klippte till bitar på 23 cm.fungerar riktigt bra :) blev nån väldigt skum lukt från skåpskivorna när dom blev för varma,kan nog inte vara bra att andas in ! är nog mycket lim i pressade spånskivor...så passa er för det :noway:

Dom små har blivit större :)

Ha det gott :D

Last edited:
B

bonecarver_OG

profsiga reflectorer :D

far min aluminium folie att se väldigt EPA ut...

Rexel

Member
jahapp.. hydron fick lite cpfel.. timern som ska reglera vattnet slutade fungera och rann på hela tiden.. och ph var på ca: 7.2. inte bra..

men det är fixat nu och är ungefär 5.3-5.5 nu..

Plantorna i blomrummet serut som skit.. vet inte alls vad det e för fel.. ska flusha dom stackarsdamerna, och blir det inte bättre så blir det fan hasch på allt... förutom grapefruit x nevhaze damen..

B

bonecarver_OG

det e lite svart att se fran bilden vad det e för fel pa plantorna.

haze hybriden ser ut att vara pa ok väg :D

fred

Rexel

Member
Men USCH bone.. för mkt porr för mig att handla med!"!!!!!!

Får kondens i byxan ^^

ta en bild när man ser en hel planta ifrån blomrummet 'är du snäll..

pz

brainlab

Active member
nån här som kanske kan svara på när man får posta bilder här ? vet inte om det är en dum fråga men men ,...

nån som ska på cupen ?

B

bonecarver_OG

brainlab - tror att man maste posta ett antal posts innan man kan postas bilder - vet inte - star säkert krivet i FAQ:et.

rexel - jag skulle bli tvungen att köpa vid vinkel lins för det - far inte plat riktigt - i allafall - det e 10 stora buskar som jag inte kan ta ut - eftersom de Är upp och ner bundna :D

ta det lugnt

crenata

Member
Hej hopp!

Börjar sakta men säkert närma mig 50 post gränsen, tänkte dela med mig av ett par gamla bilder från tidigare år:

Colombia sativa

Samma som ovan.

brainlab

Active member
mandala seeds sadhu 51 dagar i blom. 2 phenos i lukt den högra luktar frukt och godis den vänstra luktar jordigt / hash.

Rexel

Member
Till bone!

Till bone!

Hejsan era slashasar!

nejdå, bara skojja...

Klockan är nu 19:29 och det är den 5november..

Hydron fick lite för högt phvärde och fick riktigt fula fanleaves.. det är åtgärdat nu och den dunkar på som den ska..

Blom rummet skiter jag som fan i, ser ut som skit och förväntar mig inte ett jävlaste nå, BARA massa problem... tror att det är jorden som är cp... :(:(:(:(:(:(:(:(:( *Sadface*

aja, till bilderna :

HYDRO

Reveg av white rhinon

JORD/BLOMRUM

Marijuanaut

Active member
Tja :) tråkigt att dom i blom inte blir bra ! svårt att se pgr hps lampan..men det ser nästan ut som du ger dom för mycket näring...men vad vet jag mitt arma luder :D använder du PH penna ? jag kollar ALLTID ph:t när jag vattnar,försöker hålla det runt 6.5

Rexel

Member
Marijuanaut said:
Tja :) tråkigt att dom i blom inte blir bra ! svårt att se pgr hps lampan..men det ser nästan ut som du ger dom för mycket näring...men vad vet jag mitt arma luder :D använder du PH penna ? jag kollar ALLTID ph:t när jag vattnar,försöker hålla det runt 6.5

Shuuz mannen!!

Jo, jag har en fattlilappspenna "Adwa" :)

Det är jorden som är för sur, och jag doserar med ecmätaren..

Faktorn till att det serut som det gör är Billig jord.Värmeproblem mm..

Jag brukar ta han om min damer med omsorg, men jobbet, hunden, frun OCH flytt strax får min kropp att inte orka med.. jag lovar att mitt husköp kommer att få en alldiles eget rum för bara odling.

ps marri, jag är avund på dina strains.. Om du känner en dag för att gebort ett par så tar jag omedelbumms imot!

Peace out

B

bonecarver_OG

rexel - du planerar helt rätt att tänka pa att bygga hus klart med grow rum :D

gör precis samma :D samt att sa snart jag kan ska växthuset upp pa syd sidan av huset sa att jag kan blomma utomhus aret runt :D

Latest posts

Latest posts