Z
zomb
Thanks champs...Jo jeg kunne godt fyrre sorte sække over Arne..Der stod ikke noget på æsken om hvor de skulle dyrkes så regnede med de var fine til dansk klima men jeg tviler stærkt på dem...alle min hybrids from hell har været sene damer, tigest for sene imo.
Jeg vil måske tvinge dem men tænker også at de lige skal have en uge mere ..er der ikke preflower må de få pose eller bliveflået op...de tager for meget plads hvis ikke de bliver til noget
Jeg er sikker på at ca. halvdelen af alle Hybrids From Hell får svært ved at nå det i DK, men meningen med projektet er vel netop at tilføre eksisterende afklimatiserede cultivar( Danish passion, Danish gold, Guerilla gold, Arne, Royal dane, Typhoon, Leb 30 mv. nye potente gener som UK Cheese, Deep chunk, HTC, samt at selektere blandt phenoer og udvælge de bedste og hurtigste for dernæst at afklimatisere disse... Dette arbejde er stort og tager tid hvorfor esbes måde at klare det på er genial. Spred generne og lad folket gøre arbejdet... om 10 år er der afklimatiserede hybrids from hell i DK og lad os håbe nogen finder hjem til 'the creator',- dog klarer han nok også afklimatiseringen selv, hehe...