Z
zomb
Tema er at skabe midlertidige boliger for hjemløse hvor der evt. bare kan ædes, chrashes og være sammen med andre... De fleste gerne vil have et tørt sted at sove, problemet er at der som regel følger et helt liv med en bolig hvilket de hjemløse ikke ønsker og derfor hellere vil bide i det sure æble. Livet som hjemløs kan være hårdt og bør fremstilles som det er, og vil jeg gerne hjælpe dem og samfundet bliver jeg nød til at se på hvad der er negativt, for så at kunne påvirke dem positivt. Kontraster altså...- men jo, det er da sjovere at arbejde med det positive, som også skal være en del af forslaget.prøv at lave en der beskriver den glæde du har ved at være hjemløs
Her er mit bud på midlertidige boliger til hjemløse. Meningen er at de kan nemt kan flyttes rundt i byens frie arealer. Opfat den første som en collage hvor man bare udtrykker de følelser man får omkring emnet. Jeg har valgt at arbejde med farver jeg forbinder med hjemløse og som kontrast farver jeg gerne vil påvirke dem med. Alle farver indgår i forslaget. Hvor meget betyder farver?!
Håber meget der er plads til mig i denne tråd, hehe