ICMag with help from Landrace Warden and The Vault is running a NEW contest in November! You can check it here.
Prizes are seeds & forum premium access. Come join in!
Det er min højt elskede Willow Pillow(Snowdog8xC99(#3))
Her er et billede med en anden baggrund, kunne godt lide den anden da den fik det hele til at få et pastél agtig look, men denne her får bud'et til at træde lidt mer' i karakter.........næsten samme vinkel og indstillinger, lidt mer sat. i farve og kontrast.
Jeg blir nødt til snart at ha den Sigma macro linse, men indtil må jeg være kreativ med lidt andre midler......her er min wide angle adapter i arbejde....
Igen en pose komplimenter for dine billeder. Det virker sgu ret godt.
Og angående den der macrolinse, så er der jo som bekendt ikke noget der er så skidt at det ikke er godt for noget - Dit vidvinkel-macro-eksperiment er ikke det typiske budshot, men et ret flot, nærmest abstrakt billede på trods.
1000 tak C.I......ja som du siger.....lidt abstrakt...ligesom Ludo...hehe
Og tak til jer andre, det er rart det behager en smule....
Her er lidt RHFBxLT#4(Elvis Precious) 13 sek åbning med et gammet russisk 50mm obejktiv......og lige vendt i lidt windows edit.....
Når man popper glasset er det som at skære en pink grapefrugt over.......lige i face.....hehe yum yum
Lala rules.....!!!
haps haps haps...... jeg ved ikke hvad man skal sige på dansk men på engelsk siger jeg: looks good enough to eat!! ...... hehehhehe måske hvaad glaus sagde lige før....fuck jeg er sløv nogen gang...som regl lige efter spisetid. må være en kombination af høj mængde thc i hjernen og meget mad i maven.... ik?