Kender i det........???? Man tar alle forholdsregler men hopper over hvor gæret er lavest et par steder........!!!! Det ender så med at bide én i røven noget så gevaldigt.....!!!!!
Jeg havde 'lyn'-samlet én ledning i mit telt......den kortsluttede i nat.......jeg sad og glædede mig over de smukke røder der lige havde vist sig på de nye små, og hørte en elektrisk knitren....den holdt op igen....kom igen...lød vildere og vildere....mig efter lyden, og lugten også ligepludseligt. For da jeg kom ind ved siden af stank det af brændt gummi/plastik.....løb over til der hvor ballast står og lugtede hen over dem.....i'ik der.....vendte mig rundt og så en 20-30 cm flamme på siden af mit telt der var igang med at brænde et stort hul...pustede det ud 2 gange før jeg fattede det var inde i teltet den var gal.....ind og puste det ud og få den kortsluttede ledning væk fra telt-dugen.....sluk for relaiskassen og.....puuuuuhhhhhhhhhh
Slap af mit hjerte galloperede, og tør slt ik tænke på hvad der var skat hvis jeg ikke havde nusset stiklinger lige på det tidspunkt...... Har godt nok brandalarm, men ik fedt at den fortæller at teltet er brændt helt af og der er ild i hytten....(men self. bedre end ingen lyd)
Jeg takker de højere magter eller hvad der gav mig en hånd, og vil da opfordre til at få styr på ledningerne hvis der ikke er det....og lad være med at springe over hvor gærdet er lavest hvis i har tendens til at være ligeså uheldige som jeg.......!!!!
go karma til jer alle og go weekend...!!!!