ICMag with help from Landrace Warden and The Vault is running a NEW contest in November! You can check it here.
Prizes are seeds & forum premium access. Come join in!
slap da af det ser godt ud gonz...mine tænder løber helt i vand ved bare tanken om den fruity/strawberry pheno.....MUMS....go gro karma men det er der vist rigelgit af hos dig
Så blev det høste tid, et par enkelte haltede lidt bagefter, men blev også slagtet da det var for meget at lade hele rummet køre videre for to styk, sys jeg.
Men, what a strain. Aldrig har jeg groet noget så stinkende, selv i vegge tid var det slut med besøg og det fede ved at starte fra frø er de forskellige phenoer. En stinker af diesel, en anden af lemon og en helt tredje stinker af sur frugt. Dog har jeg erfartet at blomstrings tiden godt kan trække ud, men iforehold til hvor stor en heavy yielder hun er, er det, det hele værd og om igen. Kulde kan hun bestemt IKKE lide, men sådan er det jo med de lækre damer. De kan godt være lidt, en primadonna.
Af gødning har jeg brugt alt fra Canna Tera, cannazym, rhitzotonic, bioboost, pk 13/14 og selvfølgelig også vegge og flora. Og det funker bare rigtig godt.
De to yderste på gruppe billederne er, Miss Mud. En sort som jeg fik med en bestilling fra SB. Den har virkelig overrasket mig, budsne er meget kompacte og mega hårde, lugten er special meget grønt med et kraftigt stref af frugtlugt.