ICMag with help from Landrace Warden and The Vault is running a NEW contest in November! You can check it here.
Prizes are seeds & forum premium access. Come join in!
Hey fellas, jeg har brug for lidt hjælp her. Er i tvivl om det er lys nok til de stiklinger, som kommer til at stå i drivhuset !?
Jeg vil mene at det lige er lys nok, men er slet ikke sikker. Hvad mener i ?
Jeg vil mene at du hurtigt får et andet problem nemlig co2 mangel når du lukker dit drivhus så hermetisk..
Cloner har godt af høj fugtihed de første par. dage og der efter er rigeligt lys og Luft og lidt gødning meget vigtigt da clonerne skal gro og lave røder..
Hey REZDOG, thanks for stopping by man, I´ll never grow anything else than your genes, the results I had until now, is stunning.
Jokercow, det vil jeg også sige, skulle bare lige være sikker.
Jeg hæver den lidt, som Bright forslår, så den ikke står i de andre planters skygge.
Og selvfølgelig skulle du nævne min nødløsning, Bright. Min sparepære er på 110w, men skifter snart til en 250w Philips HPI-T pære. Så inden da, er der blevet købt, en jernkæde :wink:
And some Miss Mod, I also plantet because I had the space. It was a freebie, only got three of em´. Thank you SB
Chemdog D clon pheno, Lugten er blød, rund og alligevel meget kraftig. Den mørke grønne farve og de lange fimrehår, er de klare kendetegn for denne sort.
Den her pheno, er hundrede procent, en frugt pheno. Lugten er så sød og frugt agtig at man skulle tro man stod med favnen fuld af nyplukkede jordbær.
Dielsel pheno, den karismatiske grønde pot lugt som alle hamp planter har, er her så forstærket at det går over i en benzin dielsel agtig rivende i næsebor lugt. Fantastisk.