Godt nok Flotte !!!
SÅDAN sgu !
SÅDAN sgu !
@ BIGGS
The Copenhagen Kush you see here has been grown to 3-4weeks from seed and then the top was cloned and put straight into 12/12 where it flowered for 58.days and then the picture was taken, the plant was ripe and harvested at 60.days, and the smell was like heawy terpentine paint but in a good way, that is there is an undertone of pinetar and some fruit. i think that the plant could have done better in 600W this is only 400W.
but then again maby it will do better at a later stage, where the brances are offset and not just opposite, when opposite they tend to shade them selves out, and when so young from there tend to be wery big leaves at the internodes. at flowering the leaves gets more narrow and sativa like
Blockhead x NL/LK PK
den ene ægte triploid m. tre kimblade (kun de to kan ses pga. vinklen)
en af de andre havde to planter i et frø (øverst til højre)
da jeg indenfor de næste par måneder står over for at skulle opgradere mit setup til 600w (til vinter brug), har jeg brug for en del råd fra jer.
mine tanker går på et dobbelt udsugnings system, hvor henhv. udsugningen til lampen og kulfilteret køres seperat.
jeg har tænkt mig at bygge det i enten træplade eller vådrumsgips m lægter, og lampen skal være af Raptor eller BWGS King Cobra typen, dvs mega size.
grundfladen havde jeg tænkt mig skulle være ca 150cm x 120cm og højden omkring 220cm.
spørgsmål: hvordan bygger man lettest en god dør, der ikke hænger i hængslerne?
hvilken billig lim skal man bruge til at klæbe mylar op på gips?
hvor meget lydisolerer et gips skab for blæser støj?