ICMag with help from Landrace Warden and The Vault is running a NEW contest in November! You can check it here.
Prizes are seeds & forum premium access. Come join in!
tak for de pæne ord.......jeg kan ikke vente at smide dem under en hps så de rigtig kan gi den gas.....men om 2-3 mdr blir der et grow med C-dog igen......så vil jeg tage tråden op igen. Så er også nemmere at sammenligne billeder.....denne omgang er dog stadig ikke helt udbrændt.....der kommer dryshots og smoke report......til da......go karma og lidt bedre efterårs vejr....
kan jeg godt forstå Lala.......håber du har lidt indica til natten så den ik blir så lang.....hehe.....men sad lige med Toker og hyggede lidt.....se hvad vi nørdede frem:
de fik et helt hjørne for sig......hehe
Glæder mig til at høre hvad du synes Lala........det næsten som at skulle til eksamen... hahahaha
Kiggede lige tråden igen..Sjovt at se bubblechung's inflydelse ved blomstringen. Små buds op langs stammen. Jeg ved at mange ikke ville drømme om at gøre det, men jeg cutter sq nogle af de STORE blade væk. Ellers kan der kun være 2 i skabet, hvis de har vegget lidt for længe. Ville faktisk selv havde kørt et grow med dette kryds....meeen der var jo lige StrawberryBlue x BubbleChung, så det må blive senere. Måske jeg vil se hvodan den klarer sig ude næste år.