What's new
  • ICMag with help from Landrace Warden and The Vault is running a NEW contest in November! You can check it here. Prizes are seeds & forum premium access. Come join in!

Brokkassen

Ludo

Member
Nu har jeg siddet i en uge og ventet på en kasse filtertips og en kasse papir fra
Jeg har skrevet mails med manden......snakket med ham i telefon tirsdag og han beklagede meget, men det skulle være der dagen efter.......hmmmm som sagt venter jeg stadig...!!
HALLO ...........!!!! HVOR SVÆRT KAN DET VÆRE AT SENDE EN PAKKE?????

Så nu skal jeg ned til den skoddansksnakkendeknaptoverbordetragendebørneslavedrivendelangtfrabrugbarsomkioskejerwannerbe, og købe joint papir og tips til 15 kr af hans søn på 9.......fuck da dét lort!!!!!
jeg er ikke racist men intet udvalg og 2-5 kr oven i alle priser efter de overtog den.....mega øv da den ligger 200m fra mig
Kineserlort
Nå....så må jeg jo lave BHO og ICE på det hele og ryge lortet ren i en bong.............

(så er det ude...tak):wave:

ICETOKER

Sharing Is Caring!
Veteran
Yellowricepuddineatingmotherfucker........ det er sjovt at alle døgnkiosker her i området er blevet overtaget af enten kinesere eller pakistani/indiske. Og automatisk røg prisene op.... det må jo hænge sammen med markedsprisen på ris eller hvad??

så er det bare at komme i gang og bestille en palle gas ludo!!!! hehehehehehhehhehe
nåh jeg er bleven lækkersulten efter alle de fine billeder her inde i DK...... nu må jeg lige lave en c99 pind...selvom jeg burde gemme den til i aften ;-) MUMS!!!!

hygge

toker

Easygrowing

Active member
Veteran
De skal bare ikke kalde mine planter for bastarder hvad er det for noget ? they even,t have a name ? og hvorfor og siden hvornår-er det så lige så afgørende for om man kan tale sammen--at være snobbet forudtaget istedet for dele interessen for dyrke den samme hobby-planter-hamp som skunk..usa som netop et blevet til af "folk" udefra,som tog dertil for gøre lykken,men skal man definere en Amerikaner,hvad svar får man så ? der er vel ikke noget land,der har flere forskellige trosretninger som nationaliteter og så have brugt et halvt på og så bastardplanter.......er børn af forældre med "rette" biologiske rødder,så bedre børn en børn med "ukendte" forældre ?
Av en indstilling og have...vi laver sgu de pæneste planter herinde set i forhold til deltagere og geografiske forhold,så bastard,,nej grimt

CFP65

Member
man tager to stiklinger fra samme plante og den ene sætter rødder efter 3 dage den anden er ude på dag 11 uden så meget som een eneste rod?
dette ganger man lige op til planen om at skulle sætte 36 ens stiklinger i samme skab for at køre den perfekte canopy op. well fu.ckinglortelorte-lort.
så har man lige sådan 7 efternølere der gør at man skal til at bøvle med at sætte sine 29 perfekte kloner koldt for alle er kommet lige langt når 12/12 begynder. der er kun een ting at sige til den slags
fu.ckinglortelorte-lort.

Så blev min kæretse lige fyret fra Heidis bier bar igår, fordi chefen havde hørt fra en eller anden at hun røg hash i sin fritid..........
WTF det kan man sgu da ik gøre, og da slet ik på en bar hvor de andre ansatte er halvberuset og krudtet af på amf og cola i arbejds tiden.
Men fordi min kæreste ikke drikker, har man bare skulle finde en eller anden undskyldning.

Tsk tsk tsk!...
Hvad har hendes fritid med arbejdet at gøre?
Sikke da noget pis!

Brugte de virkeligt rygter om rygning som fyringsgrundlag?

rastaidd

Member yeahyeah!
Veteran
i hope you appreciate this pics! have a good day guys! :D :tiphat:
picture.php

picture.php

picture.php

picture.php

picture.php

picture.php

picture.php

picture.php

picture.php

picture.php

picture.php

picture.php

picture.php

Efter planen, skulle jeg ligenu være på et hotelværelse i London, med tømmermænd og tinitus efter koncert i aftes med Arcade Fire. Sådan blev det ikke! Sne er fint og kønt, men når det samtidigt har den egenskab at det lukker lufthavne, skal det bare DØØØØØ!

Ja det er! Jeg døde lidt indeni, da jeg fandt ud af at vi ikke kunne komme afsted...
Suk...

Edit: Og Devandra Banhart var opvarmning. To af mine største koncertønsker på EN aften!!!...

ICETOKER

Sharing Is Caring!
Veteran
øv charles.....lorte fly hvis det er ikke aske så er det sne eller strejke som fucker det hele up for os!!!!

hygge

superpedro

Member
Veteran
F*** der stod den harddisk af!

En 9md gammel labtop. Har jeg lyst til at sende den til garanti service med desktoppen fyldt med canna-pics jeg var ved at sortere??

Skriver på et gammelt strygejern hvor space ikke virker uden den bliver trykket med elefant-styrke, og hvor musepointeren har sit eget liv.. :(

Easygrowing

Active member
Veteran
Hmm den er kringlet sp..havde det bare været en stationær,noget nemmere og komme "til"

Du kan vel ikke tage et aftryk af den,ved hjælp af en anden som virker og så slette al data bagefter ved hjælp af noget værktøj ?

ja den er dum...

nå selv prob-fordi posten har "mistet en pakke" og må udeblive fra syn med bilen..ja det kære liv ..men prøv og søg på ? om,du kan tage aftryk-selv om den er i udo,ved hjælp af en,som virker osv...

F*** der stod den harddisk af!

En 9md gammel labtop. Har jeg lyst til at sende den til garanti service med desktoppen fyldt med canna-pics jeg var ved at sortere??

Skriver på et gammelt strygejern hvor space ikke virker uden den bliver trykket med elefant-styrke, og hvor musepointeren har sit eget liv.. :(

Har de ikke tavsheds pligt ???? Altså dem der roder ved din com....