What's new
  • ICMag with help from Landrace Warden and The Vault is running a NEW contest in November! You can check it here. Prizes are seeds & forum premium access. Come join in!

Basic Kush from Rez og OGkush

Dhor

Member
ser jo lækkert ud maffe :) tror gerne jeg skal prøvet noget nyt.. lyder udfordrende med noget 11 ugers sativa, mon man kan holde fingrene fra sådan en kælling så længe? hehe..

Ville hellere giv det for en god clon af c99 end for frøene næsten.. skal være sikker på den gode lugt af ananas jo :)

hygge

MaFFe

Active member
ICMag Donor
jeg får rene c99 f5 pineappel frø om en uge + jeg har reeferman c99 f5 men alså når jeg starter dem så må vi jo se om du ikke kan få en clon :)

Dhor

Member
helt sikkert.. lyder sku cool :) har du fået bygget et kæmpe skab der hjemme? det er jo ved at være lang tid siden sidst...

peace

K

kenned

Helt sikkert nogle fede frø du linker til der Maffe..
Bare ærgeligt det er på seedbay, for er sku ikke lige så glad for at sende kontanter med brev..

Og kommer der en tråd med de c99 du får? (de er set dyrket før, men det er jo lidt sjovere når det er en dansker..) Og nice med den wilma og 1000w'er..

Sorry Dhor.. Ville ikke hijacke din tråd...

mvh

Dhor

Member
ja det wilma har du sku haft liggende længe snart.. men dovenskaben længe leve :) hehe.. glæder mig i hvert fald til at se hvad du har gang i snarest! og det bare i orden kenned.. kan ske for selv den bedste jo :joint:

men lyder cool med det avl der maffe :) hurtig røg er jo altid godt her om sommeren..

hygge

satyr

Member
Jeg har også sådan en Wilma10 jeg er ikke så vild med den, men jeg glæder mig til at se om du kan få den til at give noget der kan imponere