What's new
  • ICMag with help from Landrace Warden and The Vault is running a NEW contest in November! You can check it here. Prizes are seeds & forum premium access. Come join in!

Basic Kush from Rez og OGkush

K

kallenavndk

cool jeg tænker på at prøve nyt inde grow men med cfl istedet så få what som muligt...

Dhor

Member
Ja der er en del at spare.. 125w til veggen og 200w til bloom så skal du nok få nogle rigtig gode skud ;)

c99 skud under 200w

11217392736.jpg

11217392898.jpg

babba

Member
ikke for noget men ..-de ser noget popcorn aktige ud men dejlige .jeg tror ikke man spare noget .. man får bare det mindter.. alser w=G eller er jeg gal på den..
bruger selv clf nogle gange men kun til at vegge eller spire med
fred

satyr

Member
Jeg har lavet sammeligneligt grow med kloner hps vs cfl.

Jeg bruger aldrig cfl til bloom, men altid vegge. Smagen, densiteten og trichs er kilometer fra hinanden.

babba

Member
det var heller ikke for at nedgøre det skud med alle krystaller det ser dejligt ud .. var bare nysgerrig har kun bloomet under hps ..
fred

satyr

Member
Nu er det lidt unfair for det var under en 600watt hps mod 400 watt 2700 K cfl.

cfl i et leca drypsystem og hps i et nft system men jeg fik mere end 3 gange mere vægt ud af hps og nok egentligt nærmere 4 gange. Men jeg er ikke så vild med det lecafidus. Det var Mr. Nice og WR.

CFL var løse og lette i budsene mens hps var som golfbolde. Smag og virkning var nogenlunde det samme dog færre trichs på cfl.

Jeg scroggede cfl og sog med hps. Jeg tror at man skal holde sig til SOG med cfl for der er ikke ret mange lumens tilbage efter 20-30 cm fra pæren, men til små grow med varmeproblemer er de ok selvom de stadig giver en hel del varme fra sig.

Hvis du vil have superpot skal du en hps elller lign. Til Vegge er de rigtig gode ingen tvivl om det man får nogle dejligt tætte og kompakte planter.

Dhor

Member
er klar over det, men problemet er at jeg ikke lige kan tage mig sammen til at smide en 150w hps derind :(

men takker da :) bare vent og se.. de skal nok blive o . k under cfl.. c99 blev i hvert fald meget kompagte og smagte da også rigtig godt.. men kan godt tro HPS spiller mere ind da det jo ligner solen "mere"?

hygge

Dhor

Member
Så det tid til en lille update.. jeg må sku sige jeg ikke er helt stolt over størrelsen på buddsne efter 1 månede i blomst? hvad siger i? tror i jeg ender med lidt g alligevel eller er det helt a h til?

der er 35 gode dage endnu at blomstre på så satser da på det bedste :rasta:

K

kallenavndk

Ja jeg ville da også være tilfreds og hvis de har små 5 uger endnu :) Hovs Ses i Aften Bro :) :) :)

Last edited:

babba

Member
ja de ser dejlige ud tilad mig at lægge et pic af hvad du kan vendte dig (det er dog ikke en ren kush)
et stk hindu kush skunk x dragon haze efter ca 30 dage

og så igen lige før høst ca 32 dage sener

det bliver fedt og se hvad du kan drive det til med det lys keep up the good grow
fred

Last edited:

Dhor

Member
tak skal i have alle sammen.. ja vi sås jo i dag kallem8 :)

og lang tid siden maffe, kommer der snart nogle indoor pics fra dig eller whut?

og ser godt ud der babba :D

pics kommer om et par dage ;)

hygge alle :joint:

K

kallenavndk

Ja det gjorde vi sku da også :) ser frem til den 14 der kan vi dele den op så du starter med at sove et par timer også tager jeg et par timer :) ja også har vi næsten fri :) Easy Money Bro

Dhor

Member
Bliver større og større for hver dag.. men fuck hvor jeg glæder mig til om små 3 uger hvor de er færdig :D:D:D .. køber fandme for 300kr æder og låser mig inde 2 dage med pulp fiction, from dusk til dawn, blood in blood out, noget simpsons og andet godt :lurk: :lurk: :lurk: :bongsmi: hehe

Nå en smule pics til.. har endnu engang haft besøg af små fuckers.. endnu engang små græshopper.. og denne her på piccet var ca 5 gange større end de 100 andre der var (døde alle på under 24timer af sig selv??)

De er kommet ind igennem mit vindue tror jeg.. normalt har jeg gardiner for men glemte det pga lidt for meget af det gode og så i byen :bashhead:

Heldigvis har de ikke spist af planten eller noget..

Pics med blitz så man rigtig kan se hvor trichsne er ;)

Go weekend gutter

Dhor

Member
kallenavndk said:
Ja det gjorde vi sku da også :) ser frem til den 14 der kan vi dele den op så du starter med at sove et par timer også tager jeg et par timer :) ja også har vi næsten fri :) Easy Money Bro

tror hellere jeg vil få nakket de englændere i Red Alert på bærbaren :)... Men lidt søvn kan man jo altid bruge :)

Hva gør vi med aftensmad?