What's new
  • ICMag with help from Landrace Warden and The Vault is running a NEW contest in November! You can check it here. Prizes are seeds & forum premium access. Come join in!

ak47 bud reveg

K

kenned

Ahh.. seriuos seeds..
Tænkte nok det var noget i den stil.. Ja man skulle blive hortonom og flytte til holland.. :)

Deus

Member
Har smagt Kali Mist, Chronic og AK 47 også... Syntes sku begge var gode, men må nok erkende at det bubbelhash maffe ligesom lagde til rådighed var det bedste :D Top notch.

Kali misten var en af de første grows jeg havde, godt nok en F2'er, men det gjorde absolut intet :) Den var rigtig god også. Forærede resten af de frø jeg havde i overskud til en anden udenlandsk grower.

Deus

Member
jaa det vil jeg mene. Jeg kan lige se om jeg ikke kan finde nogle billeder, vender lige tilbage :D

satyr

Member
Ok det er ikke en jeg tror jeg kan håndtere andet end som klon i mit grorum, du er vel heller ikke meget bedre stilet, Deus.... Ærgeligt

Smeden

Active member
Hej igen

Satyr - scrog billedet er af en blandet landhandel... sssdh, amnesia, arjans, PPP, ICE, WW, PurpleBastard, FoeberryxAK47/DSD, 2Pounder og det var vist det.
Der skulle jo gang i det gode gamle loft... og ville gerne prøve af samlet så jeg måske fik et godt billede af hvilke der var gode til hvad. Amnesia feks. holder sig 10 cm over nettet, så den vil være fino til dem der ikke har så meget højde plads.

Her lige linky
http://www.icmag.com/ic/showthread.php?t=97038&page=1&pp=15

Mht. Kalimist, så vil jeg sammenligne strækket lidt med mine sssdh i scrog nettet. Alle blev trænet 11 dage ind i blomst, men sssdh er her 12 dage senere ca. 40 cm over nettet.

Men I kan jo bare prøve at træne til dag 20 hvis det var. Det kan ihvertfald lade sig gøre, men kræver måske et par forsøg før man rammer rigtige træning-stop-tid.

Nå, hyg jer...