Jäi ton edellisen pöiväkirjan pitäminen kesken. Laitoin loppupäivityksen eilen. Voisin taas laittaa päiväkirjan tuossa kohta niin muistan sit millon tein mitä. Ekaa kertaa vesiviljelyä kokeilen.
Meinaakko vetästä millä systeemillä, perus bubbleri? Mulla on kans harkinnas pistäskö ennen kesää yhden pika tundin bubbleris - multa on se ainoo oikea alusta... mutta vesi on vain niin paljon nopeempi vaikka joutuu hiukka enempi sääteleen.
Just tarkistin omat mittarit - joutuu mennä patteriostoksille, näköjään olin heittäny patterit roskiin. Tee sit suosista tarpeeks iso bubbleri... 30litranenki sanko täyttyy aika nopeasti juurista.
Jos kaupallisen tuotteen ostaa, niin itse ostaisin mieluummin nft-systeemin kuin bubblerin... Itse ainakin sitä mieltä että nft olisi tehokkain "helppo" kasvatusmetodi, kunhan vain ostaa sellaisen missä on kunnolla vesitilaa... ( esim tuollainen gt205 on vikatikki, yksi kasvi hörppii nesteet suhteelisen nopeaa loppuun )...
minkäs kokonen ah olis sopiva tohon td 500 puhaltimeen? 475m3/h - 620m3/h vai 700m3/h - 900m3/h?