Håller såklart med dig. Men det är lätt att övergöra saker och krångla till mer än man behöver med, speciellt som nyAldrig kul att göra nåt i onödan!
Men som en halv-legend sa en gång..
Mer jobb in är mer godis ut
Håller såklart med dig. Men det är lätt att övergöra saker och krångla till mer än man behöver med, speciellt som nyAldrig kul att göra nåt i onödan!
Men som en halv-legend sa en gång..
Mer jobb in är mer godis ut
Visst är det så!Håller såklart med dig. Men det är lätt att övergöra saker och krångla till mer än man behöver med, speciellt som ny
Jag bad honnom också följa den, han är nybörjare.Visst är det så!
Men om vi nu ska vara lite petiga så rekommenderar 10L-guiden 4*40 p-jord/kogödsel till 10 st autos eller 3 earlys
Bästa är ju att hitta en spot med bra jord men jag har varit lite för lat för det..
Har inga större problem att kånka runt på 20-30 L jord, ser det som motion/träning plus att jag får mer
Stort lycka till iaf nya som gamla guerillas
Hur ofta ska man fylla på då?Blanda i jorden och/eller lägg uppe på jorden under resans gång.
Bra grundnäring.
Ja det är samma bara att den är pelleterad. (Upphettad).Hur ofta ska man fylla på då?
Hönspellets var hittar man det, är det samma som hönsgödsel?
Haha det kanske är sjukt dum fråga men jag är helt ny somsagt och uppskattar all din hjälp.
Tack zyppe !Ja det är samma bara att den är pelleterad. (Upphettad).
Du hittat det i alla butiker som säljer trädgårds stuff. Plantagen, bauhaus osv.
Där har du bra beskrivning hur det ska användas!
Hasselfors Hönsgödsel, 15 liter, 36st, Halvpall
Hönsgödsel är långtidsverkande och en allsidig gödsel för hela trädgården. Gödseln innehåller alla för växter och markliv nödvändiga näringsämnen i goda proportioner. Gödseln sprids ut på jorden, blandas ner i jordblandningar eller löses i vatten för gödselvattning. Hönsgödseln är pelleterad...svedberga.com
Intressant.Jag gjorde nässel och bananvatten förra året. Och andra frukter jag hittade. Använde det som näring. Funkade riktigt bra. Och sen bara topp gödsla med torkad skit du hittar på vägen. Tror inte de behövs köpas näringar överhuvudtaget. Gör eget av vad du har runt omkring dej.
Sweseed funkade för mej förra åretSåg nu att RK62 är slut på seedhea...
är det någon som har en sida att tipsa på angående bra frön eller strains anpassade för ute odling.
Welcome master YodaSheez, you guys have start already with this thread while I was just pondering today: Would anyone have started the outdoor '24 thread already... ?!
Now subbed from here on out !
Jag sitter på tusentals sånna frön….Såg nu att RK62 är slut på seedhea...
är det någon som har en sida att tipsa på angående bra frön eller strains anpassade för ute odling.
Nice to have the grandmaster guerilla watching over usWelcome master Yoda
Är det rk62 frön?Jag sitter på tusentals sånna frön….
Ja och du har dom snart i din hand. Fick dom av en vän från FB. Gjorde massa frön på dom förra året. Det är dom jag har mest av när det kommer till autoÄr det rk62 frön?