ICMag with help from Landrace Warden and The Vault is running a NEW contest in November! You can check it here.
Prizes are seeds & forum premium access. Come join in!
Lalandia & Paddi - Jo tak glæææder mig også som et lille barn, men bliver ligeså spændende og følge udviklingen med de forskellige sorter, og så går jeg med tanken om at lave en smule frø, altså bare duste et par forskellige grene (=
DK2670_01 - tricket var at de skulle forhindre snegle i at æde planterne, meeen pågrund af vinden fløj de op af planten og barberede nogle stykker, heldigt jeg ikke nåede at sætte flere end 15 stykker på, har nu heldigvis ikke set nogle snegle endnu, men bekymrer mig stadig lidt de er ubeskyttet...
DK2670_01 - Indtil videre er idéen droppet lidt med de sneglekranse, må håbe på der ingen problemer bliver med snegle, ellers må det blive til en gang teltpløkker som du siger (=
Freeworldorders - Glæder mig også enormt til at vise jer hvad der sker her til sommer/efterår (=
01-06-2010
Her er lige en micro update med et par random billeder ..
det ser ud til at gå fint, pånær de helt nye udplantede , altså i bed 2, mange har krøllede blade, tror måske det skyldes kuldeshok , håber stadig de kan redes ...
omkring 25 hanner er fjernet i det hele, og lige omtrent det samme er spottet i hunner (=
nå men her er nogle billeder fra idag (-:
Lilla nosser
nogle frø jeg fik fra en ven, mange af dem er gået ud i både 2 - 3 og endda 4 toppe, fra start af, uden at jeg har beskåret dem ..
Super nice, det bliver f***ing vildt jo Havde selv en enkelt sidste år der delte sig i 3 uden topning eller andet Syg stamme nogle af dem har allerede Held og lykke fremover.
Thanks for your message (=
but you rigth about the first plant proberly being dna fails, but new outplanted one im pretty sure have had a shock, cause they have been really good looking plants ..
Dk2670_01 - Ja syntes de har en fin tykkelse, taget alderen i betragtning, og uden gødning (=
Well, så opstod der et problem, hmm er der nogle der kan svare mig på hvad de her insekter hedder? og hvad jeg evt. kan gøre for at få dem til at forsvinde ...
de er virkelig svære og få et ordenligt billede af, da de er omkring 1-2 mm lange, de er orange, ligner ikke edderkopper, eller nogen form for mider eller larver, har også postet en tråd i Cannabis Infirmary forum, her blev der foreslået disse - http://www.ces.ncsu.edu/depts/ent/notes/O&T/flowers/note21/note21.html
og syntes godt det kunne ligne lidt, men hvad er det for nogle små dyr? syntes ikke jeg har set dem før, og syntes ikke jeg kan finde en oversættelse for flower thripes?
var det mine fik de en ordenligt omgang insektsæbe,ser ud til og være massivt,det angreb der.
Naa ser lige for 145-165 kr kan du få 4 x 1000 stk Tripsrovmider,eller det er 145 kr pr pose a 1000 Stk.
Men har ingen erfaring i brug af nyttedyr og insektsæben bør være sidste udvej,da den osse udrydder eventuelle nyttedyr
Håber du får bugt med dem
Det var godt nok surt gi dem en ordentlig omgang insektsæbe om aftenen i en uges tid så skulle de gerne forsvinde.
De ligner meget nogle små insekter som freeworld har haft problemer med i sit gro rum. Jeg må lige se om jeg kan finde ud af hvad det er for nogle
Easygrowing & rkp6 , tak for jeres research, venter lige weekenden over, og så bliver der bestilt på mandag, så kan jeg evt også blive mere sikker på det er thrips/tordenfluer, for som de ser ud nu må de være næsten nyklækkede, da de ikke har vinger.. men godt nok rigtig meget irriterende..
MEN til mit store held, og forbliver forhåbentligt også sådan , er det kun 1 enkelt plante problemet er i :O
har kigget meget grundigt på alle de andre planter, men har ikke kunne se nogen æg eller noget, og det undrer mig også at der er en forholdsvis ny-udplantet en ...