What's new
  • ICMag with help from Landrace Warden and The Vault is running a NEW contest in November! You can check it here. Prizes are seeds & forum premium access. Come join in!

white russian@homebox&600w

gunslinger

Member
:wave: moro :wave:
tässä ajattelin pientä projektia väsäillä,syksyn pimeitä ja koleita iltoja varten.
hydrona toimii wilman pikku hydro. valona loistaa perus 600w
tämä siis on 2proggis joten neuvoja saa&pitää antaa.
pistokkaasta lähdetään liikenteeseen yritän ottaa lisää pistoja jahka neito ottaa kasvu pyrähdyksen:).
niitä kuvia----->

yleiskuvaa

yritän päivitellä mahdollisimman tahtiin :smoke:

P

perakko

hyvältä näyttää! kasvissa ei vielä paljon nähtävää mutta kaappi näyttää toimivalta. Itsellä kärähti just tänään 400w polttimo kun kukitusta takana 2vk, ja eihän täältä vittulasta tietenkään saa polttimoita vaan pitäs jollain tavalla päästä etelään ostamaan, tai taipua maksamaan peukusta 36euron polttimosta 20e postimaksua!! pistin sinne kaappiin 200w enviroliten nyt toistaseks mutta se on tätä vegetysmallia ja jotain pitäs keksiä äkkiä. ei kai se auta kun tilata (ja) tai itkee...

gunslinger

Member
moro
perkeles toi on ilkeetä kun just h-hetkellä tulee ongelmia..mutta niinhän tää yleensä menee:(.yritä jostain peippaa toi polttimo kun täyden valon tarviit kuitenkin!(suolanen on hinta tosin) itselläkin on ongelma mittasin lämmöt juuri teltasta 39c! kyllä se vaan oon niin että 600w on liian iso tonne nyt on tube hakusessa tai sitten ostan 800-ufon kyllä luulis toimivan:D

P

perakko

joo kyllä tube on mulla ainaki ihan must. kun kesällä nousee sisälläki lämmöt +35 niin yritä siinä nyt sitte hamppua kasvattaa! mutta kunnon setupilla tarhassa on paremmat oltavat kun mulla.

mikä lajike muuten hydrossas kasvamassa?

Last edited:

gunslinger

Member
jep perkeleen lämmöt pomppii 32c edelleen tuubia odotellessa :bashhead: ..jouduin laittamaan kaikki materiaalit vaatehuoneeseen isomman pintaalan takia :badday: ..onko kellään hyvää infoa tästä russianista?miten venyy&kannattaako latvoa? yms :joint: ottakaa iisisti :joint:

OutoPisara

Member
Hei saako kysyä että ihan tarkoituksella tuota kyseistä lajiketta? Kiinostaa vähän tietää että mikä siinä viehättää, itselle kun tulee vähän lyijykuula-efekti. Mutta jos kolotusta on niin otan WRä joskus, se tuntuu jotenkin puuduttavalta. Tulee valveunia kun torkkuu.

Sehän on aika medihuana ainakin mitä siitä itse olen ymmärtänyt.
Parit savut White russiania oon päässy maistamaan ja vahvaa oli.
Sohvan nurkan se näytti pian ja oli kuitekin muistaakseni vielä omaa rasputinia silloin alla hyvin. :D
Ak47 x WW kyllä kertoo jo, että ns. onehitwonder ak47 ja WW muuten vahvaa. :)
Sitä kun vielä saisi niin menisi heti kasvamaan. :headbange

Edit. Todella vakuutava setup kyllä, odotan innolla uusia kuvia?

Last edited:

gunslinger

Member
juuh pelkkä kookosta on,toiminu paremmin kun sorat yms mulla niin olen jotenki"kasvanu siihen":D.
sain piston mukavalta foorumilaiselta joten tgeenit oli lottovoitto mulle :joint: tuo kuula efekti on kyllä totta pitää suhauttaa sillain tunnustellen:D.

jees ja kuten mainitsin että lahjoituksena sain niin on vähintääkin kohtuullista laittaa niitä haluaville tänne jakoon. :rasta: kamera on paskana joten kuvia en ikävä kyllä pääse laittamaan toviin.yritän saada lainaan kameran nopeesti. :wave: niin ja kiva että keskustelua löytyy meinas tulla yksinäinen olo :bashhead:

P

perakko

hakua käyttämällä näille sivuille löytyi jonkun verran infoa white russianista...

N

neoobik

kuulostaa hieman liian hyvältä tua valkoneRyssä.. Ak ja Widow nams..
Onko vaikea kasvatettava..?

neoobik said:
kuulostaa hieman liian hyvältä tua valkoneRyssä.. Ak ja Widow nams..
Onko vaikea kasvatettava..?

ei ole vaikea, ak47 x ww. Molemmat on kasvatettu ja helpoksi todettu.
Ainoa WR joka oli kuoli kun vaihoin kookoksen soraan ja en tajunnu kiinnittää huomita pariin päivään siihen pistoon joten vitutti, ja vieläkin vituttaa kun aika harvinainen tosiaan tuo on. :bashhead:

Heti laittasin ite ainaki kasvaa jos olis. :D

N

neoobik

"Toiset väittävät kannabinoidien olevan kasvin luontainen hyönteiskarkote, toiset pitävät niitä kasvin keinona suojautua kuivumiselta. Erään väitteen mukaan kannabinoidit suojaavat kasvia ultraviolettisäteiltä. Kuivissa kasvuolosuhteissa päihdehampun on huomattu nostavan hartsirauhaset näkyville lehtien pinnalle ja lisääntyneen ultraviolettisäteilyn on huomattu tekevän samoin."

BadTicket

ØG T®ipL3 ØG³
Moderator
Veteran
^^ Hullu hinta kaapista :smile:
Vähä ku säätää jotain ikean kaappia niin saa about samanlaisen..