What's new

Velkommen til klub BOB!

S

superBOB

Hej venner.

Her er nogle nye billeder af kiwi seeds Milky Way

33 dage / midten af 5 uge
foto5al.jpg

http://imageshack.us/photo/my-images/7/foto5al.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images/818/foto6ss.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images/209/foto7pm.jpg/

mmmmmmmmmm!!

dragongrower

Active member
Jeg har altid troet at det var Haze'ens gener der dikterede krøllede blade, men du har nok ret i at det er for meget kvælstof. Men så er det jo ekstra træls at dyrke organisk, så jeg ikke kan justere kvælstof-mængden.

Det kan du da godt...? Hvorfor skulle du ikke kunne det?

M

Mushy

Jaaaa....kool med kiwi frø. Også mine første frø i mit første grow. Og blev bestemt ikke ked af det da de kiwi 2pounder var færdige...klasse røg!!

Har selv haft de samme krøllede blade på min c99, og da skyldes det for meget N. Men det betød absolut ikke noget synderligt for det færdige produkt!!

L

lalandia

Ye 2pounder rocks...jeg er igang med at lave F5 frø på den lige nu

Grow in peace

Mary-Jane

Member
Det kan du da godt...? Hvorfor skulle du ikke kunne det?

Jorden er allerede blandet med komposteret hønselort. Og jeg har ikke kunne finde nogen blandingsforhold, så jeg har bare gættet. Nu bliver jeg helt nervøs om jeg har overdrevet.

Og superBob, det begynder da at se rigtig spændende ud. Specielt det sidste billede. :good:

En lille ting: Hvis du kopierer det link der hedder 'Direct Link' inde fra Imageshack ind i 'Insert Image' her på ICmag, så får du dine billeder til at vises her på siden. :)

M

Mushy

Ye 2pounder rocks...jeg er igang med at lave F5 frø på den lige nu

Grow in peace

Nej..nej, nej...øh, YES that´s the spirit Lala.

Så kool. Det ser jeg frem til:peacock:

...Og BOB(super)...jeg kommer gerne på en walkabout forbi de tøser en dag
:tiphat:

dragongrower

Active member
De ser meget pæne ud, sådan farvemæssigt set, men jeg ville nok gøre som lala siger og holde lidt tilbage med N gødning. (det er N der giver de grønne blade)

Og krystaller skal der nok komme.. :)

S

superBOB

Hej folkens.

Hvordan har i det?
Jeg fik æren i søndags af at smage en Elvis Precious og hold da godt fast, det er jo røg der får en til at smile over hele 5-øren, rigtig god social røg!

Nu skal i høre, jeg har gode nyheder på banen.
Det er jo en kraftig voksende hobby at begynde med at gro, det ene leder hurtigt til det andet, i kender det. Ved godt at jeg er sent ude, men tænkte hellere senere end aldrig, så here the good news goes:

Jeg har kørt lidt rundt og spottet nogle forskellige områder hvor man kunne køre guerilla grows, og jeg har 6 kim planter i stående udendørs, de blev smidt ud i sidste uge, og er i øjeblikket ca. 8 cm høje. Regner med at smide dem til mit secret spot når de opnår en højde på ca. 20 cm. (billederne blev taget da jeg satte dem ud, vejret var det bedste vi havde set indtil videre i 2012)

foto6p.jpg

foto5sv.jpg

Det ser sådan ud, men jeg har fået en god plan.
Jeg har i min barndom været med i en sejlklub, som nu er nedlagt for ca. 15 år siden. Da jeg var dernede med Elvis for at se til ens unge dage som vildfaren skipper knægt, mødte jeg en der har "isoleret" sig fra samfundet, ja, han har mildest talt nærmest meldt sig ud. Han passer sig selv og thats it.

Jeg håber lidt på, at kunne begynde et samarbejde med vedkommende, men det vil jeg skrive om på et senere tidspunkt, hvis det kan lade sig gøre. Jeg er nemlig blevet indehaver af nogen meget spændende frø, som jeg har fået af en herinde fra. :thank you: Det kunne være så sejt, at smide dem ud i et drivhus og se hvad der sker til november.

Anyway, for ikke at glemme mit indendørs, så snappede jeg lige et billede af LSD'en
foto4ty.jpg

Kiggede på den med lup, og den er ikke klar endnu. Mener den er på 59 dag i blomst nu...

Ha' det godt så længe folkens, hvis der er liv på linjen, så begynder jeg at opdaterer om udendørs growet :tumbleweed: