S
superBOB
Hej danskere!
Jeg havde helt overset den danske sektion og var faldet i staver over den internationale og der ligger mine albums omkring mine grows, men det er jo meget sjovere at have samlet her med jer.
Så i får lige en opdate på det jeg har gang i..
Det her er mit første grow, og det har indtil videre været temmelig sjovt at være i vækst med. Jeg startede ud med vegge planterne i 40 dage, dvs næsten 6 uger, før de kom i blomst.. Mit gamle telt var kun 80x80x160 og blev hurtigt for småt, derfor har jeg nu et 120x120x200m og det er rigtig lækkert. Damerne er tilfredse. Jeg har 9 af slagsen, jeg har:
5 LSD - Barneys farm
2 Mako Haze - kiwi seeds.
2 Milky way - Kiwi seeds.
Det hele kører med en w400 cooltube (kan stærkt anbefales) og med en honeywell blæser, som i andre sikkert også har.
Mit jord er en mix af 50% pottemuld fra silvan 25% perlite 25% leca sten.
Har cirka gødet med halvdelen af hvad biobizz skema anbefaler.
Derfor bruger jeg disse;
Biobizz GROW
Biobizz ALG-A-MIC
Biobizz BLOOM
Biobizz TOP MAX
Og så har jeg nogle andre nutrients ved siden af som jeg har købt i den lokale headshop..
Tak for at du kiggede med
Jeg havde helt overset den danske sektion og var faldet i staver over den internationale og der ligger mine albums omkring mine grows, men det er jo meget sjovere at have samlet her med jer.
Så i får lige en opdate på det jeg har gang i..
Det her er mit første grow, og det har indtil videre været temmelig sjovt at være i vækst med. Jeg startede ud med vegge planterne i 40 dage, dvs næsten 6 uger, før de kom i blomst.. Mit gamle telt var kun 80x80x160 og blev hurtigt for småt, derfor har jeg nu et 120x120x200m og det er rigtig lækkert. Damerne er tilfredse. Jeg har 9 af slagsen, jeg har:
5 LSD - Barneys farm
2 Mako Haze - kiwi seeds.
2 Milky way - Kiwi seeds.
Det hele kører med en w400 cooltube (kan stærkt anbefales) og med en honeywell blæser, som i andre sikkert også har.
Mit jord er en mix af 50% pottemuld fra silvan 25% perlite 25% leca sten.
Har cirka gødet med halvdelen af hvad biobizz skema anbefaler.
Derfor bruger jeg disse;
Biobizz GROW
Biobizz ALG-A-MIC
Biobizz BLOOM
Biobizz TOP MAX
Og så har jeg nogle andre nutrients ved siden af som jeg har købt i den lokale headshop..
Tak for at du kiggede med