What's new
  • ICMag with help from Landrace Warden and The Vault is running a NEW contest in November! You can check it here. Prizes are seeds & forum premium access. Come join in!

Vaalit 2011

wantall

New member
En ole koskaan äänestänyt, mutta nyt voisin kerrankin antaa ääneni jollekin järkevälle hamppumyönteiselle poliitikolle, kysymys kuulukin että onko heitä edes olemassa?

Suomi-Prkl

Well-known member
Veteran
Ihan turha mun mielestä tänne tuota paskanjauhantaa tuoda. Suomi foorumilla sitä riittää niin että tulee yli äyräiden....

K

Kukkamaisteri

Ihan sama.. pääasia että RasistienKieliPuolue häviää.

BadTicket

ØG T®ipL3 ØG³
Moderator
Veteran
Ikinä en oo äänestäny, enkä taida neitsyyttäni menettää nyttekään. Meikän vaalipiirissä eioo about kun kokoomus ja kepu, kellä on mahiksia mennä läpi, pari hassua persua, mutta emmää semmosia äänestä, puolueen johtajakin on paavin miehiä.. Hyi saatana. Vihriät on menneet niin pitkälle alun luonnonsuojeluteeseistään, että saavat pitää homojen oikeutensa sun muut marginaaliongelmat, eikä mitään homoja vastaan, mutta ois täällä parempiakin keskustelunaiheita, kuin jokku homojen avioliitot, jos multa kysytään, niin tuommonen typerä traditio pitäs heteroiltakin kieltää. Puhumattakaan kaikista jämäjulkimoista ja eilispäivän misseistä, joita tuolla yleisesti tarjoillaan.. Huhuh, ihmekkään kun on asiat paskalla mallilla.. Ainoat vihriät mitä täällä siedetään, palaa piipussa tuhkaksi. (Ja tää oli maritsuaana referenssi, ei mikään natsi-aus-witsi, vaikka mikä jottei tuokin toimis :))

Enkä allekirjoita tuota, että jos ei äänestä, niin ei saa valittaa. Sillonhan vasta saa valittaa; ei mulla oo osaa eikä arpaa näiden rikollisten ja turhimoiden valinnasta, ja uudelleenvalinnasta eduskuntaan. Ne on nää muut tyhmät suomalaiset, ketkä aina mokaa.

Nimim. Pitäköön paskansa, mä muutan täältä vittuun, jahka Pertti maksaa velkansa.

:cathug:

http://www.youtube.com/watch?v=xIraCchPDhk