brokensoffa
Member
Dom ser asfina ut, förutom runtspotten men den kan man ju bortse ifrån. Med tanke på sommaren vi haft så är det ju nästan otroligt att de ens lever )
Såå bröder och kära Harry potheads
Nedan följer uppföljning från min guerilla trädgård,
Belägen p på 62:a breddgraden i fri sol hela dygnet ifrån syd,väst och öst.
Jag valde i år att plantera i bulk med ca 200 frön, blandade Nepal
Hindukush mm och autos, 20 st feminiserad tropical från nordenseeds, blue streak + fyra bubbelicious från cs.dk
Imponerande strain bluestreak klar p på60-63 dagar, yieldar 20-30g utan ansträngning
Men iaf plantor på följande bilder är 87 dagar gamla från grott frö.
Så mina överlevare efter snigel/regn/slugs/kallt:igt juni
Är således:
13st tropical
2st bubbelicious
2st bluestreak
De stora i en klunga är icke auto, bara ett experiment på tidig blommande photoperiodiska gener.
Överlevare i klunga på ängen är :
3st g13
4st ak47
4st ice auto/ak47
4st Hindukush/Nepal
Plantorna är idag då jag skriver detta inlägg 12 dagar äldrä än då fotona är tagna.
Samtliga plantor är 87 dagar då dessa bilder är tagna, ber om ursäkt för tvivelaktig kvalitet på bilderna men så är det
[/QUOTE]Såå bröder
Nedan följer uppföljning från min guerilla trädgård,
Belägen p på 62:a breddgraden i fri sol hela dygnet ifrån syd,väst och öst.
Jag valde i år att plantera i bulk med ca 200 frön, blandade Nepal
Hindukush mm och autos, 20 st feminiserad tropical från nordenseeds, blue streak + fyra bubbelicious från cs.dk
Imponerande strain bluestreak klar p på60-63 dagar, yieldar 20-30g utan ansträngning
Men iaf plantor på följande bilder är 87 dagar gamla från grott frö.
Så mina överlevare efter snigel/regn/slugs/kallt:igt juni
Är således:
13st tropical
2st bubbelicious
2st bluestreak
De stora i en klunga är icke auto, bara ett experiment på tidig blommande photoperiodiska gener.
Överlevare i klunga på ängen är :
3st g13
4st ak47
4st ice auto/ak47
4st Hindukush/Nepal
Plantorna är idag då jag skriver detta inlägg 12 dagar äldrä än då fotona är tagna.
Samtliga plantor är 87 dagar då dessa bilder är tagna, ber om ursäkt för tvivelaktig kvalitet på bilderna men så är det
Bädd 1 & 2 är egna autos jag gjort. De andra är genetik från ett forum där dela frön är tillåtet. ;-)
Jag ligger på 58N. Jag kör raised beds och i år återanvänder jag min spot. Har bättrat på med blod/benmjöl och aska. Jag tänkte slänga på ytterligare aska (P,K) under blom. Jag vattnar inte mer än vid utplantering/direktsådd (ingen vegg).
Full fart framåt.