Kolme femmattua autoa lähtee ulos sunnuntai-maanantai tienoolla. Esikasvatusta tulee noin pariviikkoa täyteen, takapihalla, sekä natikan alla. Ainakin kosteampi kevät täällä kuin aijempina keväinä.
Super Wild? Oisko Wild Super?
Suurimpiirtein mestat täys täällä missä asun, pariin joutuu laittamaan lisää autoja kun oli joku elukka maistellut taimista vihreät osat.. Hiiri varmaan kun oli sen verran korkealla aidalla varustettu mesta, ettei helpolla isompi eläin pääse käsiksi siirtämättä aitaa. Mnooh, vielä on aikaa.
Kesäpaikan mestat prepattu, mutta mitään ei vielä kasva kun sukulaisia ravannu mestoilla eikä oo kehannu mennä istuttelemaan. Taimipoltetta oli kookoksessa tai itse siemenissä ja pari nuorukaista kuoli ennen kun ehtivät elää. Cocot kyllä pesasin, mut siemeniä en, eli veikkaan siiduja. En tiedä auttaako jos siidua lilluttaa vesilasissa ennen kun heittää multiin/cocoihin, vai leviääkö vaan eteenpäin.. Pitää tutustua asiaan.
Joka kevät tuntuu jotain vastoinkäymistä olevan, ei auta kun puskea etiäpäitee
https://www.youtube.com/watch?v=x1xmXOP3lhM
Itseä hieman vituttaa, kun en ole saanut penkkoja käännettyä ja multaa lisättyä spoteille. Vegekin on mennyt melko hitaasti, vaikka 315w alla ovatkin muutamat ak:t olleet, multa on melko kuollutta ja ei oo mitään bakteerilitkuja niin kasvavat hitaasti. Ens viikolla alkas suht lämpimät kelit, niin olis jo hyvä heittää ulos, mutta en oo ihan varma ovatko vielä valmiit siihen
Oletko löytänyt bakteerilitkuja joista olisi jotain hyötyä? Olen testannut Advanced Nutrientsin Voodoo Juice, Piranha ja Tarantula sekä Plant Successin Orcaa. Myös Cannan Rhizotonicia olen testannut, en ole huomannut mitään hyötyä yhdestäkään noista tuotteista, edes vedensuodattimen käyttäminen ei auttanut. Tällä hetkellä kokeilussa Ecothrive Charge, olen sitä sekoittanut kasvualustaan sekä lisännyt kasteluveteen, sama diiliO, eli ei mitään vaikutusta.
Oletko löytänyt bakteerilitkuja joista olisi jotain hyötyä? Olen testannut Advanced Nutrientsin Voodoo Juice, Piranha ja Tarantula sekä Plant Successin Orcaa. Myös Cannan Rhizotonicia olen testannut, en ole huomannut mitään hyötyä yhdestäkään noista tuotteista, edes vedensuodattimen käyttäminen ei auttanut. Tällä hetkellä kokeilussa Ecothrive Charge, olen sitä sekoittanut kasvualustaan sekä lisännyt kasteluveteen, sama diiliO, eli ei mitään vaikutusta.