What's new
  • ICMag with help from Phlizon, Landrace Warden and The Vault is running a NEW contest for Christmas! You can check it here. Prizes are: full spectrum led light, seeds & forum premium access. Come join in!

Ulkokasvatus 2016

BadTicket

ØG T®ipL3 ØG³
Moderator
Veteran
Jos mä oisin saanu 10 centtiä joka kerta kun joku kasvattaa maukkaampaa pudia ku mä, ni mulla ois nyt 0 centtiä ;)

M

metsäkana

SchwagBag_Wiz_wp-620x400.png

BadTicket

ØG T®ipL3 ØG³
Moderator
Veteran
picture.php

Siellä kypsyy uus siemenbrojecti, koodi/työnimellä "Pekurinen". Ens vuonna selvii sitte paremmin, mut ihan hyvältä näyttää. Nopeutta haetaan vielä lisää :huggg::tiphat::thank you:

Metsäkananen kävi maistamassa lehteä tuosta oikeelta, meni viikoks ihan pilveen pelkästään siitä. And that's not just a promise, that's a guarantee.

BadTicket

ØG T®ipL3 ØG³
Moderator
Veteran
Jos mä saisin 10 centtiä joka kerta kun jollain on hartsisempia pudeja ku mulle, ni mulla ois nyt 0 centtiä :)

M

metsäkana

xD

no koht sulla on senttejä ku vaa keksitään miten tän kisan saa ratkastua :D

BadTicket

ØG T®ipL3 ØG³
Moderator
Veteran

WSää lähtee tänään trimmailuun, vähän ilmaviks jäi noi ekat, eikä oo koolla pilattu. Mutta toisaalta ei ollu homeitakaan kun parissa kohtaa ja aika hartsista, haju on mitä on, aika tunkkanen. (;

Tommosen bongasin sieltä joukosta. Isoa kakkaa vääntää, jos tuo on tuon otuksen ulostetta. Melkein 1/6 tuo kakkapallero vs. madon koko, aika miehinen suoritus. Ainakin 3 tai 4 Couriccia matojen mittapuulla, jää Bonokin toiseks suhteutettuna.

Muuten ni on kyllä märät oltavat täällä, aurinko ei ehdi edes kunnolla laskea, niin jo sumu valtaa.

Pehkutyfoonssia oli tuolla kanssa, vähän oli kellertämään päässyt niin joutuu roudaamaan vielä litkuja, tais olla hallan tekemää hittiä niissä jo kanssa, mene ja tiedä, mut siltä näytti :S

BadTicket

ØG T®ipL3 ØG³
Moderator
Veteran
Pitää olla kunnon sakset mukana. Paskoilla välineillä vituttaa tehä hommia. Meikän Panamasta tuotu sadetakki oli hapettunu sen verran, että lähti hiha irti kun vetelin päälle. No jeesusteippillä hiha takas ja märkään mettään treffaan AAK-eukkoja :)

Kellersi, mutta tuo salama veteli ihan hiton keltaseks. Ei nuo ollu ees kaikki vielä valmiina. Ens viikolla uus reissu.

Mut ihan kivasti tuli silti. Ei oikeestaan ois jaksanu enää tänään yhtään trimmatakkaan. Hektiset ajat edessä, kun yrittää homeiden alta pudia saaha. Tommonen +20 oli tänään, sateinen ja kostea. Todella otollinen sää homeille ja sienille kasvaa. Fockin' hell m8s.

M

metsäkana

käykö tollasta usein :D kosteeta on joo ku siidut kasvaa jo kasvista :D pikku etanaki löyty nugeti sisästä :Dd
joo oksasakset varmaa seuraavaks

Joo'o... viime yönä kävin itsekin kaatamassa muutamat autoflowskit helvetillisen kosteuden keskellä.

Positiivista:
Kosteus huomioon ottaen kukissa ei sanottavaa hometta.

Negatiivista:
Kukka huomattavasti hötömpää, kuin viime elokuun poutakaudessa kypsyneet, samaa lajiketta edustaneet kasvit. Saattaapi olla osansa silläkin, että metsä on tällä spotilla oikein toden teolla vallannut tilaa sitten viime vuoden. Aina ei voi voittaa.

Kuvakin otettu vasta kun suurin osa kasveista jo kaadettu, jotta näyttäisi mahdollisimman vaatimattomalta (oikeasti en muistanut ottaa aluksi, vaikka piti :wallbash: )

picture.php

Ja lajikkeena tietysti DR.

S

scai

Hienoja kuvia.
Joo, märkää on, eilinen päiväkin tuli vettä kaatamalla ja nyt on uhkana että alkaa kylmeneen.Ei ollu tämä kesä taas mistään kotoisin.Onkohan alettava valmistautuun siihen että kesät on tällasia, märkiä ja viileitä?

Suomi-Prkl

Well-known member
Veteran
Parempia spotteja vaan valikoimaan, ei siellä mettän katveessa tuu kun hometta ja höttöö. Kunnon kukkula mesta ja tuhdit ravinteet ja mycot maaperään niin kyllä sieltä tuloo hektokaupalla hyyvää nugettia!

rlsmooth

Well-known member
Ei vaan auttanut meikällä kukkulamestat, kunnon penkat ja ravinteetkaan, heinä ja elokuu olivat niin umpisurkeita. Pari laatuyksilöä Mazaria tuotti kyllä budia sen verran, että ns. muuttuvat kustannukset ja tarpeet saatiin täytettyä ja ei vituta :p mutta höttöä se budha oli, vaatis kunnolla hellettä ja lämpöö et sais sisäkukan hakkaavaa laatu budhaa pihalta.