What's new
  • ICMag with help from Phlizon, Landrace Warden and The Vault is running a NEW contest for Christmas! You can check it here. Prizes are: full spectrum led light, seeds & forum premium access. Come join in!

Ulkokasvatus 2015

Turha.p

Active member
Itellä tuli hommattua nuita tanskalaisia guerilla gold, wild super07, monk, leb27 v2. Ja autoja jokunen, tänää laittelin earlyt esikasvatukseen ja kolmisen viikon päästä pihalle kelejä silmällä pitäen. Muilla kokemuksia noista hfh tuotteista, mitään vinkkejä lannoituksen suhteen tms?

Nonniin,ensimmäiset jo ulkona.Saapi nähdä et oliko liian aikaista,taitaa olla viikko,pari ennen "normi" aikaa.
Kaikki tanskalaisia.

Robertson228

Active member
Huomenna metsään viemään lisää hevosenpaskaa ja hyvää multaa :D sit se alkaa olee valmista! Tällä kesällä laitan kaverin kanssa 40 autoflowers kasvamaan, mä oon löytänyt meille vitun hyvä kasvatuspaikka metsässä. Se on vähän korkeampi paikka kun edelliset vuodet, ja vitun lämmintä myös. Joka kerta kun ollaan käyty siellä niin on ollu paljon käärmeitä myös :D ja punkkia on myös paljon sielä.. Minulla on myös joku 50 typhoon siiduja jotka sain tutulta :D tästä tulee paras kesä ikinä.. Mutta pitää olla varovainen ja fiksu nyt vain

Robertson228

Active member
Tänään meni ensinmäinen auto ak47 ulos :)
ltGG4YW.jpg

Pekkis1

Member
Näyttää robbe hyvältä! Kiva saada vähä kuvia :dance013:
Ite kävin tänää viemäs hevos/kana paskat ja merileväuutetta spotille. Here we go summer -15!

Robertson228

Active member
Nice pekkis (y) se sun hevospaska niin onko se ollut kompostissa tai ooks nyt keväällä poiminu jostain? Mä unohdin laittaa kompostiin niin mä oon käyny hakees aika tuoretta paskaa ja laittanut aurinkoon kuivumaan vähän :D

Pekkis1

Member
Nice pekkis (y) se sun hevospaska niin onko se ollut kompostissa tai ooks nyt keväällä poiminu jostain? Mä unohdin laittaa kompostiin niin mä oon käyny hakees aika tuoretta paskaa ja laittanut aurinkoon kuivumaan vähän :D

Joo, isovanhempien kompostista kähvelsin :biggrin: hehe, sit roudasin kans biolanin hevoskakkaa, olin kaks yötä työskentelemäs spotilla, kannoin vittu 1300 litraa mustaa multaa, 800 litraa puutarhamultaa ja sit turvetta ja lecaa, kaikki lannotteet vein eile ja tnä. Nukuin teltassa spotilla, on tää vittu laiffii! Rupee pikkuhiljaa olee valmista.
Aion myös koittaa biolanin kasvusäkkiä parille bejbelle ja kattoo mitä siit tulee. :huggg:

BadTicket

ØG T®ipL3 ØG³
Moderator
Veteran
1300 litraa? Sehän on nopeella matikalla joku 26 säkkiä :) Ihan miehen työ. Pääset meidän jengiin kantojuhdaks tuolla pelillä :)

Robertson228

Active member
hehe Pekkis :D hauska mies :) Meinaat varmaan laittaa aika paljon leidejä ulos jos sulla on noin paljon multaa :D Good luck, syksyllä sit paliktsee kovat työt :)

Turha.p

Active member
Ei se nii pahaa hommaa ole tuo mullan roudaaminen, tuli sitä itelläki pari viikkoa sitte valmisteltua paikkoja ja multaaki tuli kannettua useampi säkki. Minkälainen toi wildsuper07 on kestääkö kipata lantoja reilumminkin, mites maultaan ja vaikutuksiltaan ?

Pekkis1

Member
Joo olihan siinä toistakymment säkkii, ja spotille reilu kilsa päätieltä. Kaks yötä siinä meni luonnon helmassa, mukavaa puuhastelua! Mutta nyt saa kyllä riittää, joku roti sentään hehe :biggrin: spotti valmis, ja pakko sanoa että tyytyväinen oon!! Nyt sit vaa ootellaa vielä vähä kelejä ja sit saa ruveta tekee sitä "hauskaa" hommaa mettäs :smoke out:
Roopertti, kyllä niitä lejdejä on nii saatanasti, saas nähä sit jos palkitsee syksyllä, luultavasti... :)

BadTicket

ØG T®ipL3 ØG³
Moderator
Veteran
Se o hyyvää hommaa, saap ruista punttiin ja ranteisiin :)

Vielä ois takapihalla 5 säkkiä multaa, jos yhen spotin tekis. Sitten saap mestat riittää, jos kaikki natsaa niin en tiedä mihin kaikki mahtuu kuivumaan, mut eiköhän sitä jotain keksi. ;)

Tuco Ramirez

Active member
:noway: No voihan vittu kun on paskaa säätä ainakin täällä etelässä. Yölämmöt alle 5 astetta ja vettä tulee joka päivä ku esterin perseestä.

Ei siinä vedessäkään mitään muutakun et muutama early spotti näyttää siltä että pitää soittaa kohta palokunta paikalle imemään ylimääräiset pois.

Jos ois tienny nää kelit niin olisin laittanu earlyt viikkoa myöhempään. Nyt saa mennä taimet ulos ens viikonloppuna ja toivotaan parasta. Melkeen pakko tehdä autoflowereille tilaa. :jerkit:

offthehook

Well-known member
Veteran
Under 5C for the rest of the week. Brrrr

Good chance on night frost as well.

Think I better quit sowing in more plots for now, have a break and rest ma sores.

Second mouse will be more lucky than the first. ^^

God damn that guy's been right already for the second time this year.

You're making it a habbit from now on BT?

BadTicket

ØG T®ipL3 ØG³
Moderator
Veteran
I'm always right, and you know this, maaaaaaaaaaaan!
You'se guys are too antsy and planting too early. Too early = Not good

Pekkis1

Member
Nonii, täällä rannikolla ihan jees ilmat, tänää viimestä kertaa ennen uloslaittoa spotille, mites toi kasvuturve, kannattaako BT sekottaa sitä vähä messiin kans et saa lisää ilmavuutta, ph 6 se säkki mitä löytyis.:)