ICMag with help from Landrace Warden and The Vault is running a NEW contest in November! You can check it here.
Prizes are seeds & forum premium access. Come join in!
Täällä pohjoisessa kans samanlaisia yksilöitä muutama. Antaa luontoäidin tehdä tehtävänsä ja loppusyksystä katsoo mikä tilanne.
Tällä hetkellä ei voi kuin olla tyytyväinen tämän kesän ilmoihin.
Niin, kuvissa on kolmea eri yksilöä. Että eiköhän nuo pisimmällä olevat ainakin kerkeä loppuun, helposti! Ainakin ovat nopeempia kuin viime vuonna ja silloinkin tuli valmista...
Tuo ekan kuvan monsteri (n.2m korkeutta) on ollu tosiaan vähän hitaampi kukkimaan, mut kyllä se sekin vielä kerkeää, uskoisin, ja paljohan tietty riippuu loppukesän/alku syksyn keleistä!
Kiitoset linnunpelättivinkeistä. Spotin sijainti on senverran kuumottava että pelätin saattaisi houkutella harakkaakin vittumaisemman tuholaisen paikalle. Eli parempi muutama oksa poikki kuin possut pellolla =).
Onneks alkaa pikkuhiljaa olemaan valmistumaan päin noi plantut. Sweetheart näyttää nättiä purppuraväritystä.
BG: Mulla on yksi joka on noin metrin pituinen ja kaksi kahden metrin "tankoa" -aikamoinen viidakko. Kaikki muut kasvit ovat enemmän tai vähemmän kärsinyt homeesta -varsinkin S60- mutta nää ovat ilmavampia eli toivoa on.
Guanossa on helkkaristi fosforia, muttei juurikaan kaliumia. Kompensoitteko jollakin vai riittääkö vegessä annettu kalium loppuun saakka?
Oli tarkoitus vetää taas luomuna kusella ja guanolla mutta lepakonpaskat oli myyty loppuun kaikissa paikoissa jo heinäkuussa. On siis menty syyslannoksella, jossa taas on paljon reilummin kaliumia kuin fosforia. So far so good. Tasapainon vuoksi kompensoitu PK liuoksella. Any thoughts?
Ja toinen juttu, miks ihmeessä tää threadi avautuu oletuksena aina sivulta 49???
Ite oon menny hevosenpaskalla vegen ja kukituksessa lisänny guanoa ja kananpaskaa ja todella hyvin toimii. Ei oo ainakaan mitään puutoksia näkyny, ja hyvin on pamput turvonnu. Mutta saa nähdä joutuuko earlyille lisäämään jotain.
Miten on porukalla diesel ryderit toiminu polttona, itellä viime vuonna dieseleistä tuli energistä, kun taas tänä vuonna on ihan käsijarru matskua. Kunnon jointti niin siitä sitten joutaakin melkein suoraan unille...
Höh, luulin jo ettei olisi AFissä hometta, ulkopuolelta näytti hyvältä ja oikein terveeltä, mutta tässä kun trimmaa, niin olihan topissa hometta. Liian tiivistä nuppua tekee DR, perkele.
Täällä sama homma ja sama lajike, onneksi sentään home oli vähäistä ja trikomit kypsiä. Spotti tosin oli -melko- kostea. Virheistä oppii, eka kesä, muttei viimeinen.
Partly cloudy ois kirjoitusten mukaan optimiaika korjata sato joo, sillon pitäs olla tee-hoo-ceet huipussa ja tasanen efekti, sitten kun siitä alkavat tummumaan ni menee jumimmaksi. Näin mä oon asjan ymmärtäny.