What's new
  • ICMag with help from Landrace Warden and The Vault is running a NEW contest in November! You can check it here. Prizes are seeds & forum premium access. Come join in!

Ufo ja ah-suodatin + teltta

DickSpliff

Member
Kyllähän tuo kela toimii hienosti,pitää huolen ettei tarvi ostella mitää,saatana 3,5 viikon massit taas jossaikin tulossa.nyt 7,5 vk sisässä.Pitää taas soitella pikkusen ja kertoa mitä mieltä olen kansaneläkelaitoksesta.

Piel

Active member
Veteran
Montako planttua saa mahtumaan 1,2x1,2x2,0 telttaan? Ajattelin ehkä AF:t laittaa niin monta kun mahtuu esim. DR. Kauanko kestää kasvattaa esim AK48?

Vapolize

Active member
Sori,mutta sulla on tuhat postausta,09 vuodesta asti paikalla ja esität tuollasia kysymyksiä?
En halua olla ilkeä mutta herää kysymys että miten voi olla noin paljon postauksia ja vietettyä aikaa alan foorumilla,jos perusasiat vielä hakusessa?
Kaikki tämä hyvällä sydämmellä sanottuna.

N

nukkumatti

Riippuu piel äijän systeemistä.. Mut flattinä about 40 4 litran ruukuissa ja 20-30 7 litrasissa sogissa. varmaan nopeaa kääntöä haet?

Piel

Active member
Veteran
V: Älä rupee Elvistelemään, olen ulkokasvattaja.

nm: systeemi tulee olemaan 600+400W lamput, ulospuhallin + hiilet, huoneen koko noin 12m2. Multa, AF:t ja kiire! Mulla on nyt siiduja Auto White Russian 5kpl, DR muutama ja jotain ilmaisia mutta nyt olisi tärkeä saada kasaan sellainen potti että pärjään ilman kesän ulkoviljely -leikkaus tulossa (se siitä).

Tiedän että on tietoja saatvana mutta maanmiehet ovat olleet hyviä jeesaamaan.

Vapolize

Active member
En elvistele lainkaan ja yritin kirjottaa asian niin neutraalisti kun mahdollista.
Jeesi on aina jees, mutta ei se asian nimi ollut ollenkaan, vaan että kysymykset on esitetty moneen otteeseen monen sadan ihmisen toimesta,joten ei todellakaan ole vaikeaa etsiä itse hiukan vastauksia.

Rauha maahan,konfliktit eivät ole tavoitteena,vaan ilmaisin mielipiteeni asiaan,joten eiköhän jatketa niistä ufoista ja hiilistä etiepäi. :D:D

N

nukkumatti

Piel bro, aiotko laittaa 12 neliön huoneeseen ne lamput vai reilu neliön telttaan??

Jos huoneeseen saat 2 seksikästä vertikaalia sinne vierekkäin helposti! Niin paljon vaan ruukkuja ympäri kuin menee ja trimmaa kasvit kasvamaan pelkästään ylöspäin.
Jos oikein jaksaa niin laittaa 2 kerrosta kasveja molempien ympäri. Mullassa joko käyttäisin 6 - 8 kasvilla vähintään 13 - 15 litrasia ruukkuja ja jos tuplaat sen niin jaat kahdella ruukkujen koon. Af kokemus mulla helvetin pieni joten jos nitä aiot ajaa tiedät itse varmasti paremmin ruukkujen koot etc.. Mut ne menee varmasti kahteen kerrokseen pituuden puolesta.

Semmosta

Piel

Active member
Veteran
NM: Kiitos! En ole kovin perillä siinä vertikaalihomassa mutta idea on hyvä. Ajattelin kyllä käyttää koko huonetta ja yrittää maksimoida mitä voin saada irti. AF:t ovat hyviä ulokona, ainoa kerta kun mulla on ollut sisävilj niin käytin Diesel Ryder hyvällä menestyksellä. Onks sulla joku "normaali" lajike jota voisit suositella?

N

nukkumatti

Jos siemenestä menet, laittaisin ite ennemmin jotain hyvää sativaa. Voit alkaa suoraan 12/12 valorytmillä ja nopeempi se on kuin jotain indicaa vegetellä. Eli sativa hybridejä.

Jos saat jostain kasan pistoja laita yhtä ja samaa, max 2 lajiketta ja bubblerit vois olla hyvä vaihtoehto nopeaan vegeen ja kääntöön.

Piel

Active member
Veteran
Hophop matti hyvä, nyt menee liian nopeasti! Silloin kun tein se vilj niin yritin ensiksi Afghaneilla enkä päässyt edes kukintoon ennen kun "vuokraaika" oli umpeutumassa!

Siis mitkä hybridit voisit suositella? Uusi isännöitsijä on melko ehdoton, 3kk aikaa.

N

nukkumatti

Hmmmmm ????

kuin paljon äijällä oli aikaa sen hoitamiseen?

Jos äkkiä tarvii niin pistoista pitää mennä sitten. eli heti pikimmiten vaan kavereille infoa että kasa pistoja kiitos. Ja kannattaa varautua ainakin 2 x niin paljon kuin tarvitset. Ainakin! Sit voit valita parhaimmat ja lyödä tulille heti.

Piel

Active member
Veteran
Mulla ei oo kavereita :) Seriously olen täysin underground ja aion pysyä niin -ei millään pahalla siis mutta "Elämä on" ja pitää elää sen mukaan.

En halunnut kaapata tänä tredin, sori ja kiitos.

N

nukkumatti

Ei kai äijä sitä mitään kaapannu. Ok ok sit vaan siementämään. Sinuna laittaisin satku geenejä esim ssh ja heti idätyksestä 12/12.. Satoa tulee ilman liian pitkää vegeä.

prowler

Member
Hommaa femmattuja papuja ja varmistat että ne on tasantarkkaan sen 8 viikon lajike, mitä esimerkiks AK-47 ei ole (osa on ja puolet ei) EDIT tuohon Nukkumatin postiin: Eikös ssh ole ~12 viikon lajike ja siemenestä 12/12 vaadi sen viikko pari ennenku lähtee kukkimaan? Korjaa jos olen väärässä. Laita suoraan siemenestä 12/12 jaksolle niin vielä kerkeät. Jos rupeat vegettelemään niin 3kk ain't going to work.

Ulkomiehenä ei ole vaikea toteuttaa. Esimerkiks perus ämpäri plus vati alle ~ 4€ per ämpyrä ja 120 telttaan niitä menee 9-16 välillä. Monta reikää vaan ämpärin pohjaan ja kookosta täyteen ja siemeniä pintaan niin monta per ämpäri kun rahat antaa myöden, ja harvennat sitten jos on tarvis.

Pikku investointi suhteessa lopputulokseen.
Painotan tätä: Jos lähet siemenistä niin ainoa tapa on tehä 12/12 sogi jos on 3kk aikaa. Näin sulle jää EHKÄ viikko aikaa siivota ja tyhjentää tila.

N

nukkumatti

Jep prowler, mutta sun täytyy vegettää niitä 8 viikon lajikkeita. Satkuilla suora 12/12 ja huomattavasti nopeampi kasvu. Sit laittaa puolesta välistä kukua viimeistään 13/11 niin saa korjata viikon kaks aiemmin.

siemenestä vaatii varmaan 3 - 4 viikkoa sukukypsyyteen ennen kukintaa. Mutta mun mielestä menee pidempi aika hitaammin kasvavilla indyillä. Tai indy hybrideillä. Mut tämä on meitsin mielipide. Usein myös indyt vaatii latvomista/sitomista sadon saamiseen, eli aina pidempi vege.
Lisäksi on kesä tulossa joten ennemmin hiukan stimuloivaa energistä kuin sohvaperunaa..

Piel

Active member
Veteran
Paljon tietoa, pitää kattoo jos kukkarossa olisi sen verran että saisi muutama siidua tilattu.

Latest posts

Latest posts