ICMag with help from Landrace Warden and The Vault is running a NEW contest in November! You can check it here.
Prizes are seeds & forum premium access. Come join in!
Paddi: Tak min ven. Ja det begynder at kløe lidt med udendørs her også....og nu har jeg sgu en udestue til at forkæle dem med!!!! Jeg skal bare først finde ud af hvad jeg skal gro.....er nemlig lidt "lost" efter at have taget pause sidste sommer. (dumme mig)
Esbe: Tak min ven!! Hehehe ja vi var da lidt sløve efter en halv pind af kf (indica pheno).
Hej Toker..De ser rigtig fede ud.Jeg tror kun det er en fordel at du vegger dem i kolde omgivelser,så holder de sig nede i højden.
Jeg vil selv se om jeg kan få fat i KF.Den og Herijuana er nok dem jeg helst vil have fat i lige nu.
Hygge.
De er godt nok kompakte hva !
Hvis du kæmper lidt med kulden, ville det så ik være en ide at smide 400W HPS'en derind?
Glæder mig til at se dit karmaguf..
Ja lorte kulde......lol Jeg har en 400w hps til at ligge men kun med blomsterpære......jeg vil så gerne bruge MH da jeg prøvede det sidste gang og kunne godt lide det. De vokser fint nu og er snart klar til topping....og så 2 uger mere veg og så 400w hps. De må bare tåle kulden.....tough love!!!!
Jeg er vild med kulden, hellere det end varme over 23 grader der ofte giver andre problemer som fx. spindemidder øget fordampning som kan resultere i overgødning i jord grows hvis ikke man tager højde for det.
jeg har vinduet på klem og teltet på 1,2 x 1,2 x 2,0m har lige nu kun en 250w og der er perfekte 20 grader i teltet (20-22 anbefaler jeg) i døgnets 18 koldeste timer i døgnet..
og når lyset er slukket ved jeg det ikke men tror ikke den er under 15 grader..
Lookin good Toker, must say Im not keen on winter temps mine have been down to 8c
on one occasion.
was kind of looking forward to seeing Herijuana in action too, although Im sure those Karma
strains will keep your spirits high
Lige præcis bright my man!!! Det er ligenøjeagtig min erfaring med kulden......og prøv at få bladlusinfektion ved 20-23 grader (ned til 10 om natten). Heheheh de stakkels bladlus sad bare på stilkene og så ud som de havde spist for mange trichomes........fuldsændig immobile.
Sorry to dissapoint you oldy with the heri but i promise to run her another time....i got 12 plants and 4 strains in my cab now and only 4plants will be flowered...so some has to go :-(
A am shooting for 4 plants 4 strains again!!! hhehehehehi guess i like a little varyety...
Strains will be(if everything goes as planned): Killing Fields, Kali Haze, C.C.C. and Funky Dwarf.
Ja jeg er sikker på at at alegria´s søde citron/marzipan smag ville kun fremhæves ved øko dyrkning ;-) Alegria er en af mine favoritter....den har alt, smag, yield, potency....yep!!!
jeg har toppet alle undtagen de små FD i midten....har fundet 3(3 Killing Fields) tøser indtil videre. Regner med at ompotte til 12 l spand i slutningen af denne uge..
....tak sabe. Jeg prøver at pleje dem så godt jeg kan men det er lidt svært når det er så koldt. I har måske lægget mærke til at de hanger lidt med bladene...de er blevet rootbound i de små potter. Jeg ved godt at det er ikke optimal men jeg gør det alligevel, og hvorfor?
1. Jeg skal kønsbestemme dem før jeg ompotter i 12l(og så uge mere i veg og så blost)
2. Jeg doublepotter dem i 12l pottene. Det er meget bedre at gøre det når man har en ordenlig rootball, ellers risikerer man at den originale jordmasse/rødder falder fra hinanden når man vander efter ompotting.
Man kan sige at jeg torturerer dem lidt i veg......hehehe
Ja men det er pisse træls at gør det på denne måde. Men jeg har fået fat i nogen femi frø til næste gang så slipper jeg ved a stresse over at jeg har måske ompottet en han i setden for en hun.
jeg er ikke helt sikker på hvad jeg blomstrer men jeg kunne godt finde på at blomstre 2 x KF 1 x CCC og 1 x KH og så måske en FD utoppet i midten....hvordan lyder det?
Ser da for nice ud med den ekstra finger haha har jeg sku aldrig set før. Jeg har set mange der laver mange fingre, men ikke hvor de ligefrem gror ovenpå et andet blad
Jeg kender ikke så meget til de gener du gror, så lidt blandet lyder fint i mine øjne. Bare for at blive klogere på generne, og se dem gro op og blive store flotte tøser !!