What's new
  • ICMag with help from Landrace Warden and The Vault is running a NEW contest in November! You can check it here. Prizes are seeds & forum premium access. Come join in!

Tervehdys Suomalaiset!

G

Guest

tulumi: Öö, suomeksi "jäit kiinni"? :S

Eli mitä tapahtui? Ei tarvi kertoo nikkejä jos ei halua mustamaalata (mut mitä sulla on hävittävää?)..

Amd

Member
ohje #1. kenenkään ei tarvitse tietää...

itse en ainakaan kerro enää yhdellekään ylimääräiselle tyypille, olen jo maksanut oppirahat.

G

Guest

Salakavala said:
Mikäs juttu tämä on? Voitko hieman kertoa mistä on kyse ja mielellään kenestä, niin osaa pysyä erossa?

Itse myös mielelläni haluaisin tietää ketä varoa. :(

Zurkka tai joku muu. :bat:

G

Guest

Melkein samanlainen stoori löytyy myös mun elämästä. Mä en vaan antanut sikailun jatkua ollenkaan. Uhkailuja ja paskaa tuli.

Amd

Member
väkivalta lopettaa vittuilun.näin se vaan joskus menee... kuulostaa kyllä aika ihme setiltä, mutta kannattaa miettiä ennenkuin luottaa hamppupuuhissa toiseen, monta lokkia löytyy jotka mielellään käyttävät toista hyväksi..kaikkihan ne saatana on mielinkielin kunnes saa kukkaa, on sillä ihme voima.

G

Guest

Amd said:
väkivalta lopettaa vittuilun.näin se vaan joskus menee... kuulostaa kyllä aika ihme setiltä, mutta kannattaa miettiä ennenkuin luottaa hamppupuuhissa toiseen, monta lokkia löytyy jotka mielellään käyttävät toista hyväksi..kaikkihan ne saatana on mielinkielin kunnes saa kukkaa, on sillä ihme voima.

Sun pitäs ottaa tosta sigusta toi amd.overgrow.com pois. :)

Pajasuo

Member
Huh huh.:fsu: Aika paskaa mäihää. Itsekin tuon tyypin kanssa puhellut, mutta ihan "normaalilta" jannulta vaikuttanut. Ainostaan juuri tuo akan retale on hämännyt, taidanpa poistaa yhteyshenkilöistä... Kuten amd jo tuolla edellisellä sivulla sanoi oppineensa pitämään suun supussa, niin viimeisen vuoden aikana olen kyllä oppinut sen itsekin. Ennenvanhaan tuli hehkuteltua kaiken laista väärissä porukoissa ja sitä kautta jouduttua tekemisiin väärien ihmisten kanssa. Parhaana toverinani pitämäni henkilö rupesi kanssa tuossa kerran poliisilla uhkailemaan,(tuskin se tosissaan kuitenkaan oli) sanoin sille että mietippäs mitä sanoit ja kenelle, niin ei sanonut enää mitään. :bat: Olen pitänyt matalaa profiilia kanssa kaikin puolin, ja eristäytynyt yhä syvemmälle. Tuntuu ikävältä kun keneenkään ei voi luottaa, mutta niin se vain tuntuu menevän. Olen opetellut valehtelemaan ihmisille päin naamaa vakuuttavasti, ja muuttanut ulkoista olemustani. Kohta soluttautuminen tuulipukujen joukkoon käy käden käänteessä. Soittelen sitten toiselta puolelta... Ottaisivatkohan ne minut poliisikouluun?

No, joka tapauksessa tuollaisten peelojen kanssa pelaaminen on kyllä turhauttavaa. Tyyppi vaikuttaa mukavalta, mutta sitten paljastuu kaiken laista ja sitten se alkaa sekoilla känni-/nappipäissään ja kertoo kavereilleen jne jne. Not good. Sosiaalisen elämän vaikeus. Oi sitä ihanuutta jos voisi olla vain yksin ja silloin kun tekee mieli niin nappia painamalla tulise seuraa joka olisi kuin tapetti , jolle voi höpistä mitä tahansa ja joka ei varmasti(paitsi viru-hotellin yläkerrassa) kerro sitä eteenpäin. Koitappa komiikan repijä jaksella. :wave:

G

Guest

Aikamoinen stoori :S

Itse en aio tutustua kehenkään täällä pohjoisessa nyt kun olen tänne muuttanut..

Pariin henkilöön olen yrittänyt tehdä PM:llä tuttavuutta mutta vastaanotto on ollut kylmää.. Ei sinänsä, onneksi hyviä ystäviä löytyy jo "tarpeeksi".

Olkaa varovaisia niiden hiippareiden kanssa! Älkää luottako liian helposti!

TV: Itsekkin kärsinyt oman suun takia joskus, nyt viisaampi.

blueball

New member
Terve kaikille :)

Terve kaikille :)

Moi uusi jäsen täällä :wave:

Jutut oli kyllä aika lähellä omaa elämää :yoinks: vaikka kyllä sen kaikki jo tietää, että lokkeja on ja pysyy vaikka kuin :bat:

huuhaa kuu ukko

New member
tervehdys kaikille!

kurjaa kun on tuollaisia vittupäitä mut ainahan noita jostain raosta löytyy.........pitää vaan koittaa elää niitten kanssa

Latest posts

Latest posts