Godt setup. Lige et tip. Jeg har selv prøvet "strømper" som filter materiale, og det er altså ikke noget som fungerer, da de ikke tager det støv som man gerne vil have. Jeg har købt en pakke støvsuger motor filtre, der er sådan nogle 3mm hvide filtermåtter. De virker!
Jep. Det er bare sådan cirkus - jeg kan ikke lige huske det præcist, men jeg kan se de er møgbeskidte på bagsiden, så jeg ved de virker. Og hvis jeg piller dem af kommer der et fint støvlag i løbet af ingen tid.
Jeg syntes mine - dyrket både i jord og hydro, var små og kompakte.
Bu'Chuer en ca. 80/20 i/s..og derfor meget kompakt (freeworldorder fand dog en mere sativa dom fænotype, hvilket er MEGET sjældent)...Hun bruger en del tid i starten på at opbygge sit rodsystem, hvorefter væksten sætter ind. Du skal forvente en kort fed plante med heftige indica blade og ingen særlige sidegrene. Jeg er selv igang med et Bu'Chu grow, så vi kan sammenligne senere. Hvis du tænker at lave frø, bør du gå efter den grapefrugt duftende fænotype, da den er den bedste (imho)
Held og lykke med sagerne
EDIT: Pas på med gøningen, især Nitrogen i blomstrings fasen. Begynder hun at få ørneklo, kør da med rent vand til hun er på toppen igen