What's new
  • ICMag with help from Landrace Warden and The Vault is running a NEW contest in November! You can check it here. Prizes are seeds & forum premium access. Come join in!

Spannabis 24.-26.2 2012

BadTicket

ØG T®ipL3 ØG³
Moderator
Veteran
Pitäsköhän sitä, ajasta ja rahasta ei ole tällä hetkellä pulaa :) Hieno homma! Jotain kööriä jos sais, niin vois harkittakkin, vaikka aika pian tuo jo on. Jos jollakulla ois kämppiä tai vastaavia hook uppeja, niin vielä hienompaa, säästäs hotlarahat huumeisiin ja menoihin :)

:tiphat:

N

nukkumatti

En uso Buadmonn. Aattelin sinne Malagan messuille tähdätä, toukokuun alkuun. Mut saa nähä, sen verran taas hommaa tulilla etten tiiä yhtään onko aikaa.

rasras

Active member
voi vitun jätkät mulla ois ollut kiikarissa vielä viime viikolla 4 huonetta keittiö 70 yö (kaksi ruokailua päivässä kuului hintaan)
oli pakko luopua koska sain OMAN hostelli huoneen 25.

Come on guys mä lähen ens tiistaina lähtekääs messiin.

N

nukkumatti

ai saatana.. Nyt kyllä ei pysty irtautumaan millään.. Täytyy rasras ottaa joku kerta uusiks!!

BadTicket

ØG T®ipL3 ØG³
Moderator
Veteran
En uso Buadmonn. Aattelin sinne Malagan messuille tähdätä, toukokuun alkuun. Mut saa nähä, sen verran taas hommaa tulilla etten tiiä yhtään onko aikaa.

No niinhän se olikin :)

Rasras, melkeen tekis mieli, mut melkeen pitäs kanssa joku luottokamu saaha messiin, että uskaltais lähtiä :)

N

nukkumatti

Vai luottokamu! Haluut vaan saada varmaa PYLLYÄ! Mä tiedän sen ;) :D

N

nukkumatti

;)
Niinhän sä luulet baby! kysy pertsalt :D

Mul on niin kapia ettei uhrit yleensä aamusta tunne mitään :D

M

Mr.Hank

Laittakaa yv niin vaihdetaan jotain numeroita tässä vai sovitaanko treffit kellonaikaan x festarin pääovelle tai jotain? 70e otti yhden suunnan lento barcaan, ei paha. Yösija vielä etsinnän alla. Ilmaista yösijaa meikä katselee sohvasurffilaisilta tässä just. Saa nekin fyrkat laittaa siemeniin sitten jos niin käy. Jos ei natsaa niin sitten hostelli. Aika äkkiähän tämä tuli tosiaan. Onko mitään hyviä hostelleja tiedossa tai tuttuja kenenkä luo vois mennä punkkaamaan?

rasras

Active member
Meikä kyl arvostaa matkaseuraa mutta soolona saa paljon enemmän aikaan.

Next time IC OG KLVN!! I LUV U, BUT NO HOMO!!!

Hasanen

Member
Perskele kun tää tuli niin äkkiä, muuten ois voinu vaikka lähteekin.

Damsteriin oon miettiny jos lähtis 420 tsimbaloihin. Lennot sais siihen about 150e eessuntaassun, vielä kun majotukset jostain klaarais. Heittäkää kokeneemmat damin kävijät edullisia majotusvaihtoehtoja yksin tai kaksin matkaaville (jos vaikka sais jonku kaverin messiin). Joku 4-7 päivän pyräys olis kova. Pitäs uusia straineja metsästää ens syksyksi. Sit kun tulis bäkkiin niin pääsis täydellä tohinalla esikasvatushommiin.