What's new
  • As of today ICMag has his own Discord server. In this Discord server you can chat, talk with eachother, listen to music, share stories and pictures...and much more. Join now and let's grow together! Join ICMag Discord here! More details in this thread here: here.
  • ICMag and The Vault are running a NEW contest in October! You can check it here. Prizes are seeds & forum premium access. Come join in!

Sisäkasvatuskauden projektit

Hyvä kuulla, että ovat kasvaneet. :wave:
Mulla on 125w esl ja kyllä se on tosi _helposti_ rikkoutuvan tuntuinen, mutta on tuo ehjänä pysynyt.
Paljon noita eslejä menee rikki ainakin mitä porukka niistä mutisee ja oon kuullut.

Grapefruitit on täällä kukkineet muutaman viikon ne on aika lähellä metriä.
Varsi saisi olla hieman paksumpi kun nyt alkaa varret jo notkua budien painosta.

Skunk specialit on todella tuuheita ne on ehkä 35-40cm kokoisia vaan, mutta budia on aivan tyvestä saakka ja sitä tunkee kaikkialta lisää. :D
En ole aiemmin nähnyt noin kompaktia puskaa kun (lowryderiä ei lasketa.) :p
Koitan laittaa ennen harvestia kuvia noista plantuista.

Ei muutako hyvät uuetvuoet vaan kaikille. :wave:

Last edited:

H@|lu

Member
Joo kyl noi aika kertakäyttö tavaraa tuntuu olevan. Itselläni plantagrown 250blue ja nyt noin kuukauden käytön jälkeen puolet putkista sammunut.. en tiedä johtuuko se kovista otteista vai onks ne vaan niin paskoja... no eihän ne kyllä paljoa maksa! Vihreää uuttavuotta kaikille!!!

BadTicket

ØG T®ipL3 ØG³
Moderator
Veteran
Juu ei noi kyllä mitään maailman kestävimpiä systeemejä ole. Mulla on tollanen 200w nutrielite ja kyllä sekin särisee välillä vaikka eioo paljoa käytetty. Ihan hyvin se vegee kyllä, mutta enpä menis tuota hinta/laatusuhdetta kehumaan.

Omat säädöt (ja kamujen tekemät) on pal parempia :smile:

18514IMG_0456-med.jpg

krepis

Member
Erittäin asiallista toimintaa kaikilta :yes: , kyllä nyt pitäis ottaa itseään niskasta kiinni ja laittaa Mandalaa tulemaan, vitsi mitä Kalichakra pamppuja :yummy:

Julle

New member
Joo ei voi muuta sanoa kun komeita on Kalichakratit.. täytys varmaan hommata siitä pistokas jostain tai siiduja. Pistokkaista on vaan niin paljon mukavampi kasvattaa.

K

Kukkamaisteri

Tässäpä osa viimeisintä satoa, Apollo11 kahden kuukauden jälkeen.
:joint:

Täältäkin kehuja saa Kalichara, yllätti sadon suhteen kovin hurjasti ja ei tuo huonoimmasta päästä ole polttonakaan. :joint:

Herbalistic

Herbal relaxation...
Veteran
Jep, upeita olivat Kalichakrat ja vielä ensikertaa asialla :respect:

Tässä jotain kuvia mitä napsin tänään Sweetpurple kasvista. Tykkään sativaisemmasta poltosta, mutta oli pakko kokeilla ihan satoa & kukuaikaa silmälläpitäen muutamaa "peruslajiketta", joita sitten olivat Doublegum & Sweetpurple..

^^ Ton pitäis olla ok päivävapotusta hedelmäisellä maulla, ainakin ne maistiaiset mitä poltin frendiltä jolta sain tämän piston olivat ihan ok smoke! But we aint after ok smoke, we are after that most trippy high Irie´I :D

Last edited:

Stardust

Member
Munkin täytyy kyllä Kalichakraa kasvattaneena kehua lajiketta ja siemenpankin geenejä, vaikka kasvattelinkin erään toisen tyypin itse tekemiä siemeniä. Mandalalla tuntuu olevan hinta-laatusuhde kohdillaan!

Edessä yhtenä budipötkönä eslin alla kasvanut Kalichakra.

Rohto

Member
Kaunis puska tuo Kalichakra :)! Jos ei lajiketta tietäisi, tuota saattaisi erehtyä luulemaan Lr#2:ksi. Onko tuo teidän maistaneen päässeiden mielestä juurikin enemmän sativaista polttoa? Mielenkiintoinen lajike. Vaikka niinhän ne taitaa kaikki kyllä olla :)

Btw, osaako joku kertoa miksköhän nää hymiöt ei toimi mulla? Kun painan sitä kuuluu vaan clik, muttei tähän tuu mitään? Eipä sillä niin väliä, mutta hauskojahan nuo olisi laittaa tekstiä keventämään.

Horselover Fat

Member
Veteran
On kyllä Kalichakra sativaista polttoa. Ei tripauttavaa, mutta iloista ja pirteää. Jaksaa tehdä asioita ja höpöttää... taukoamatta ;)

Omat kasvit oli indikaisempia versioita, mutta pilvi on silti sativainen. Vegessä yhden plantun lehdet oli *huomattavasti* kapeammat ja pienemmät kuin muiden (muutoinkin oli puskaisempi), mutta urkkihan tuo oli. Ehkäpä jäljelle jäänneistä viidessä vielä löytyy tuollainen sativafenotyttökin.

Julle

New member
Olin jo itse tilaamassa kalichakraa mutta chronikki ei huoli korttiani :( täytyy koittaa tilata jostain toisesta paikasta. mitäs luotettavia paikkoja nykyään on muutakun dr chronic ? Melkein pakko kokeilla tota kalichakrakaa koska sitä on nyt hehkutettu..

Horselover Fat

Member
Veteran
Itse tilasin Mandalan omasta kaupasta, mutta nekään eivät taida ottaa luottokortteja. EU-tilisiirrot on kuitenkin maksuttomia ja kestää vaan pari päivää.

Mulla oli pari erilaista fenoa joista otin sativaisimmasta pistokkaat.
Kaveri sitten noista pistoista kasvatteli ja en muista monesti niin positiivisesti yllättyneen miten hyvin ne kasvoi. :dance:

Lopuksi niitä puskia piti sitoa ja taitella, että ne sai edes jotenkin mahtumaan sinne tilaan. Vielä kukituksen lopulla tuli jännä juttu vastaan kanssa.
Kukintojen päistä alkoi lähteä uusia varsia ja niistä alkoi puskea budia. :yoinks:

Nämä kasvit oli vegen lopussa joku 50-70cm ja 2 - 2,5m lopussa. :wave:

Last edited:

Stardust

Member
Kalichakra on mun mielestä enemmän sativaiseen päin kallellaan, mutta ei kuitenkaan mitään kamalaa bileheinää, saa silti jutustelemaan ja siivoamaan ja puuhaamaan kaikkea (vaikka piilosta!) jos niin haluaa. Nousuissa saattaa olla sativalle tyypillistä "sätkintää", vähän hermostuttaa jne.

Mulla Nortin ja Kalichakran risteytys teki kanssa jänniä budeja, kesken kukintaa sieltä alkoi tunkea pieniä oksantynkiä keskeltä, ja näihin tuli uutta kukkaa, joten koko budista tuli hassun muotoinen ja muutenkin hassun oloinen.

Kalichakra teki kyllä melko höttöistä budia, kuivuessaan tiputti painoaan kamalasti verrattuna esim em. risteytykseen.

Kuva budista, johon tuli uusia pikkuoksia.