What's new

SHOW OFF!! Pics!! NÄYTÖN PAIKKA!! Kuvia!!

Horselover Fat

Member
Veteran
^ teoriassa CMHlla pitäs tulla vähän tujumpaa kukkaa kuin esim näillä mun ledeillä, koska siitä tulee kans UVn lähellä olevia aallonpituuksia. Nää ei ole varmoja asioita, mut ilmeisesti jo pieni määrä ~400nm valoa lisää THCn tuotantoa. No tuohan on tietty helppo lisää mukaan ledeillä myöhemmin. Oikeeta UVta ei kannata mennä lisäämään.
 

Bud-O-Phile

Active member
Mun mielestä nuo sun kukat näyttää hyviltä Bud- O- Phile. Oletko laittanut noita biobizuja tyyliin joka kastelulla? Yllätyin ihan, että blurble ledillä saa tuollaista jälkeä. Itse haluaisin myös siirtyä CMH:stä johonkin kunnon ledeihin, kunhan joskus kasvattelua mahdollisesti jatkan. Oman kokemukseni mukaan kaikista vahvinta kukkaa on puutarhastani tullut, kun ne ovat saaneet kunnolla ravinteita ja ovat olleet vihreitä lähes kasvatuksen loppuun, tai käytännössä koko kasvatuksen. Maku on ehkä hieman karskimpi tällöin, jolloin curetuksen handlaamalla homman saa korjattua...itse en tosin ole curetuksessa mikään mestari.



Nyt juuri näistä makuseikoista johtuen olen laittanut maaperääni vähemmän ravinteita kun normaalisti, ja kasvit vaalenevat jo hyvää tahtia, vaikka kukitusta noin 3-4vk jäljellä. Huolestuttaa vaan onko hartsin tuotanto niin hyvä, kun se voisi olla silloin, kun kaikkia ravinteita on enemmän kuin tarpeeksi. Täytyy lätkäyttää kuva Madberrystä kun jaksaa, koneen usb portit kaikki rikki niin siirtäminen on pirun raskasta..

Omista kokemuksista pienikin määrä typpeä saa aikaan lievän päänsäryn ja aamulla hieman "krapulaisen" kolkon olon. Voihan tuo johtua monesta muustakin seikasta mut sellanen perstuntuma jäänyt takaraivoon ja itsekään kun en ole mikään curetuksen mestari niin.. nytkin "onnistui" vain 1/5 purkista että ihan kehua voi polton tasoa mut eiköhän se tästä pikkuhiljaa reenaamalla.. ei nuo pienet kosteusmittaritkaan paljon maksaisi ettei tarvitsisi arvailla käymisen edellytysten olevan kunnossa.

Oon tosiaan tota BioBizzia antanut joka kastelulla ja reilulla kädellä kun vaikeapa tuolla mitään övereitä on antaa varsinkaan jossei mene maksimisuositusten ylitse. Laitan lanttuset yleensä kukkimaan heti kun kestävät 4ml growia ja siinä vaiheessa kasvu on jo yleensä niin räjähdysmäistä että kusessa ollaan tilan kanssa jos vitkuttelee. Vähentelen siinä sitä sitten pikkuhiljaa samalla kun bloomia ja topmaxia annostelen lisää. Kasvupyrähdyksen loputtua pyrin antamaan growia enää 1ml/l ja maksimit kukulantaa.. tapauskohtaista tottakai.. vikat 3-4viikkoa pelkkää kukulantaa että lehdet lakoaa kunnolla (miinus 1-2vk huuhtelu.) Yleensä tässä vaiheessa useat lajikkeet alkavat tekemään syysvärejä lehtiin ja kukintoihin korkeammillakin yölämmöillä joten vaikuttaa ihan luonnollisen hyvältä menetelmältä. Liika typpi toki myös hidastaa kunnon budipötkylöiden muodostumista joten suottapa tota litratolkulla lotrailla kun ei se satoa ainakaan nosta.

Tosta polton voimakkuudesta olen kyllä muuten kanssasi samoilla raiteilla kun puhutaan omasta puutarhasta mutta vankimmat poltot oon aina saanu kaverilta jonka metodit ovat hyvin päinvastaiset.. se nitkuttaa kasvejaan aivan minimeillä.. tottakai niissä raameissa että satoakin tulee mutta "vähempi, parempi" meiningillä ja curettaa vimpan päälle niin että aijaijai.. tokihan thc ja lukuisat muut kannabioidit on tämän mielenkiintoisen rikkaruohon suojamekanismeja eli mitä enemmän se saa runtua: uv-säteilyä, ötökkäinvaasiota, kuivuutta.. u name it, niin sitä kovemmalla innolla se puskee hartsia pintaan.

Luonnonmukainen hyönteispyydys. Olen ehkä hieman kateellinen tuolle harsosääsken mulkerolle. Ei paha tapa kuolla:thinking:

(tsiisus tätä gallerian kuvienpakkausta)

BT: Sry bro! mä lupaan lopettaa sun mielenrauhan järkyttämisen ihan just.. enää pari turhaa postausta.. jooko.. pliis? :)
 

KiefRichards

Active member
Nice have U back Bud-O-Phileee! Täyttä asiaa kerrot taas kerran. BB-litkuja oon ostanut varmaan tonnilla:) no ehkä viissataa mennyt 10v. aikana!:laughing: MegaCrop kiinostais niin maan perusteellisesti, ois se hienoa punnita ravinteet!:peacock:
 

wutwut

Well-known member
Veteran
tuosa jottaa ei nii riimaa mutta lähelle

picture.php


salamala ja iliman

otMO6gA.jpg


Ijipbgg.jpg


natikka-multa-kukkaa
jatkoa alla
 

wutwut

Well-known member
Veteran
UohJyqz.jpg


91jXchu.jpg


SUtiEoe.jpg


zODWBUU.jpg


oOwemRG.jpg


näilä mehnää ja lissöö luvvasa
(grow lopetettu jossakin vajaan puolen kukituksen kohdilla kokeilumielessä - liian aikaisin [tai sitten muussa meni mönkään] ,, maku on kuitenkin hyvä eikä iske sitä päänsärkyä mistä oli puhetta olen meinaan huomannut saman asian typpi-kukalla.)
 

Bud-O-Phile

Active member
näilä mehnää ja lissöö luvvasa
(grow lopetettu jossakin vajaan puolen kukituksen kohdilla kokeilumielessä - liian aikaisin [tai sitten muussa meni mönkään] ,, maku on kuitenkin hyvä eikä iske sitä päänsärkyä mistä oli puhetta olen meinaan huomannut saman asian typpi-kukalla.)

Hyvän näköstä hattaraa siellä on natikan alla paistatellut, mun silmään näyttäs että olet kyllä growin lopettanut spot-on. Juuri tuollaiselta mä haluaisin että omatkin näyttäisi kaatovaiheessa, eli ylimmätkin aurinkolehdet luovuttanut lähes kaiken energiansa ja haalistunut. Oikeassa kosteudessa kun saa vielä sen parisen viikkoa edes curettumaan niin ooohlalala..:tiphat:
 

Horselover Fat

Member
Veteran
Mukavaa, että tänne on tullut vähän kuvia ja aktiivisuutta. Kiva katsella mitä muut touhuaa.


Itte tosiaan edellisestä setistä kaadoin yhden noin 30 päivää kukkineen kasvin ja yllätyin kuin hyvin se toimi. Budit oli ihan tiiviitä, mut pieniä tietenkin. Nätti kasvi. Vieläkin harmittaa et pukkas banskui. Varmaan stressin takia, mut eihän semmosta uudelleen sit laita enää :-/
 

Attachments

  • IMG_20191228_170905.jpg
    IMG_20191228_170905.jpg
    48.4 KB · Views: 37
  • IMG_20191228_172530.jpg
    IMG_20191228_172530.jpg
    55 KB · Views: 36

rlsmooth

Well-known member
^ teoriassa CMHlla pitäs tulla vähän tujumpaa kukkaa kuin esim näillä mun ledeillä, koska siitä tulee kans UVn lähellä olevia aallonpituuksia. Nää ei ole varmoja asioita, mut ilmeisesti jo pieni määrä ~400nm valoa lisää THCn tuotantoa. No tuohan on tietty helppo lisää mukaan ledeillä myöhemmin. Oikeeta UVta ei kannata mennä lisäämään.

Joo ei mulla cmh:n laadun suhteen ole valittamista. Leirillä sais vaan lämmöt vielä alemmas esim. kesäkaudella ja ei tarvitsisi miettiä nukkuvansa metrin päässä purkauslampusta.. :D
 

vilperi

New member
Laitan kokeeksi väliraporttia ensimmäisestä ledi kasvatuksesta, jossa valona toimiin Zeussin 308 lauta. Lajikkeet on Sweet tooth (vasen) ja Blue Berry (oikea) Noin 30 päivää kukitusta menty.

picture.php

picture.php
 

vilperi

New member
Mitäs oot tykänny? Kasvit ainakin rukoilee iloisesti.

Ei kyllä oo päiväkään kaduttanu! Kertaheitolla lähti lämpöjen miettiminen ja natikan kellertävä valovuoto.

Tehojaki tuntuu olevan aika sopivasti, tällä hetkellä lampun ja latvojen välissä on noin 30cm.

Pitää kokeilla ulkokauden jälkeen täyttää tuo tila yhdellä isolla kasvilla.
 

Bud-O-Phile

Active member
Toimiikos tämä ulkopuolinen linkitys? On niin hirveätä shaibaa tää foorumin galleriapakkaus et pakko yrittää muualta et saa näkyy edes jotain.

Purple Punch
hvtYBYy.jpg


Vähän offsettiä tuli kun tönäsin vahingossa jalustaa kun kamera laukoi stackeja mut ei tässä mitään picture of the monthia haetakaan.. tärkeimmät asiat kuiten näkösällä eli hartsia piisaa ja kivoja värejäkin yrittää esitellä
 

Bud-O-Phile

Active member
^Millä sä kuvaat? Mul ei oo oikealle kameralle ollu pitkään aikaa laturia ja olen vaan puhelimella kuvaillu menemään.

Ikivanhalla Canonin croppikennolla (550D) ja aivan röyhkeän naarmuisella shitti-(kittilinssillä) 18-55mm f3.5/5.6 mennään.. kovasti kyttäillyt jos jostain sais käytettynä 5DSr hommattua ja kunnon lasia alle et pääsis harrastaan pitkästä aikaa
 

Horselover Fat

Member
Veteran
Ikivanhalla Canonin croppikennolla (550D) ja aivan röyhkeän naarmuisella shitti-(kittilinssillä) 18-55mm f3.5/5.6 mennään.. kovasti kyttäillyt jos jostain sais käytettynä 5DSr hommattua ja kunnon lasia alle et pääsis harrastaan pitkästä aikaa

Joo, mietin ku kirjoitit et kamera laukoi stackeja et onko siinä joku oma automatiikka focus stackaamiseen.
 

BadTicket

ØG T®ipL3 ØG³
Moderator
Veteran
Hienon voton on Pudifiilis postannu, tolla ois ehkä voittanu kuukauden kuva kisan, jos semmosta vielä järkättäis.. Mutta kun ei järkätä, niin saat tyytyä siihen, että oot meikän syjämen kuukaudenkuvakisan voittaja :tiphat:
 

Bud-O-Phile

Active member
Hienon voton on Pudifiilis postannu, tolla ois ehkä voittanu kuukauden kuva kisan, jos semmosta vielä järkättäis.. Mutta kun ei järkätä, niin saat tyytyä siihen, että oot meikän syjämen kuukaudenkuvakisan voittaja :tiphat:

Kappas, enpä huomannutkaan kun kävin pitkästä aikaa fotoketjua stalkkaamassa. Hämilleen vaan meni Suomi-poika kun hyväksyntää olisi halunnut hakea maailmalta että mihinkäs tämän nyt postaisi kun tämähän on joo budi eli vapautetaanpas se tuohon lankaan.. eikun tuolla oli että tänne ne sun hartsisimmat ja sitähän se myös on.. prkl täällä on oma lanka värikkäillekin, on se sitäkin.. ei saatana.. ledin alla kasvaneille.. fuck this, meikä lähtee keuliin Suomen puolelle!:laughing:

Kiitos lämpimästä paikasta syjämmestäs, emmää vois enempää toivoakkaan!:thank you:
 

psyphish

Well-known member
Veteran
Toimiikos tämä ulkopuolinen linkitys? On niin hirveätä shaibaa tää foorumin galleriapakkaus et pakko yrittää muualta et saa näkyy edes jotain.

Purple Punch
View Image

Vähän offsettiä tuli kun tönäsin vahingossa jalustaa kun kamera laukoi stackeja mut ei tässä mitään picture of the monthia haetakaan.. tärkeimmät asiat kuiten näkösällä eli hartsia piisaa ja kivoja värejäkin yrittää esitellä

Hieno, kenen Purple Punch?
 

BadTicket

ØG T®ipL3 ØG³
Moderator
Veteran
Toimiikos tämä ulkopuolinen linkitys? On niin hirveätä shaibaa tää foorumin galleriapakkaus et pakko yrittää muualta et saa näkyy edes jotain.

Purple Punch
View Image

Vähän offsettiä tuli kun tönäsin vahingossa jalustaa kun kamera laukoi stackeja mut ei tässä mitään picture of the monthia haetakaan.. tärkeimmät asiat kuiten näkösällä eli hartsia piisaa ja kivoja värejäkin yrittää esitellä


Oli tuotu toi POTM kisa takas, niin laitoin tämän ehdolle. Kattotaan miten äijän käy ja mimmosta laatua saadaan kisaan aikaseks. :tiphat:
 

Latest posts

Latest posts

Top