Pakkohan näihin laatikoihin oli tutustua. Aivan mahtavaa materiaalia työstää. Hyvät proto bublerit nämä on, mut 6 pistoa oli aivan liikaa 4 maks Kyllä ne vaikuttivat valoa hieman lävitseen päästävän, en pitänyt sitä vakavana ongelmana.itekki sorruin näihin laatikoihin, sitä limaa kerty niinkauan kun ne kasvo sen verta isoksi että ne varjosti koko laatikon ,sitte ei ollu ongelmia enää.
BOF:On sulla todellakin kaunis BubbleGummer.
Mitä genetiikkaa taustalla?
Onko millaisessa lämmössä yöt?
ootko huomannu jotakin vaikutuksia tuolla melassilla hydrossa?Pakkohan näihin laatikoihin oli tutustua. Aivan mahtavaa materiaalia työstää. Hyvät proto bublerit nämä on, mut 6 pistoa oli aivan liikaa 4 maks Kyllä ne vaikuttivat valoa hieman lävitseen päästävän, en pitänyt sitä vakavana ongelmana.
Olen käyttänyt ennaltaehkäisynä vetyperoksidia, milloin nyt on muistanut, lirauksittain olen suoraan resoon lisännyt (17,5 % H2O2) Ongelmia ei juurten kanssa ollut ennen defoliaatiota, tuuhea kasvusto ei päästänyt valoa juurikaan lävitseen.
Jotain pientä häikkää tuli viikko sitten tuohon missä on 6 pistoa, kun heilautin hieman liikaa melassiliuosta resoihin ja unohdin lisätä vetyperoksidia.
Kyll tää tästä, koepalan perusteella next weekend is the harvest, I suppose.
Nyt on melassi ensimmäistä kertaa käytössä, vaikea sanoa kun ei ole verrokkia ja Top Maxia on käytetty rinnalla. Melassin annostus väliltä 1-3 ml per 4 litraa.ootko huomannu jotakin vaikutuksia tuolla melassilla hydrossa?
itse kokeilin joskus ja tuntu että se melassi kerääntyi niihin juuriin ja tukahdutti niitä. eikös se melassi ole pääsääntöisesti sokeria mitä bakteerit syö, ilman jotaki luomulannotteita varmaan vaikea saada mitään kunnollista bakteerikantaa resoon jos niille ei ole jotain biofiltren tapaista pesäpaikkaa, melkein joka veden vahtojen jälkeen nämä hyvälaatuiset bakteerit kuolevat suurimmaksi osaksi kun ne eivät yleensä siedä kovinkaan isoja ph tai lämpövaihteluja äkkinäisesti, näin olen ymmärtänyt, mutta toki mutuilen tässä ilman mitään tieto pohjaa.