OutoPisara
Member
varman löytyy joka paikasta jossa vain voi saada valtaa ja rahaa, mutta itse puhuin köyhistä ja yleisesti ottaen - jonku verran psykologiaa lukeneena, tietääkseni psykopaatti kuvittelee niin isoja itsestään että se on niiden päihde eli totaalinen itsevarmuus, eikä ne yleensä halua saattaa itseään tilaan jota ne ei hallitse koska olisivat hyvinkin haavottuvaisia siinä tilassa, tärkeää näille psykopaateille on että he tuntevata olevansa jatkuvasti tilanteen herrana. mielestäni on hyvin harvinaista että psykopaatteja löytyy huumeiden käyttäjien mailmasta vaan ne on yleensä niitä nahkakaliivi tyyppisiä henkilöitä jotka ei itse tosiaan teen niillä huumeilla muuta kuin myy ja johon liittyy kaiken moista muutakin laitonta kuten aseet ja veroton viina ja tupakki.
epäilen kyllä tuota että kukaan psykopaateista olisi laiska, melkein jokainen on ollut oman alansa patteripupuja - sosiapaatit on lähinnä niitä siipeilijöitä jotka ei oikeasti välitä muista ja ehkä omaksi ilokseen vielä kiusaavat tämä on kuitenkin aika harvinaista koska jos sosiopaatin määritelmää lukee ja sen tunnusmerkkejä niin ne sopii melkein jokaiseen ihmiseen koska jokaine tarvii samoja asioita on täysin näkökulmasta kiinni koko asia, näin esimerkiksi jos tuntee tämän naistyypin joka haluaa vain tietyt resurssit ja jonku joka tyydyttää halut ja vaihtaa niitä aina parempien saapuessa paikalle vähät välittämättä kokemuksista edellisen tyypin kanssa - tämäkin sopii kaiken puoliin sosiopaatteihin, joku vaatii kun taas joku olettaa ja vääntää naamansa hellyttäävän ressukka ilmeeseen ja saa kaiken missä sitten menee sosiopaatin raja? tjaa-a
toki olen semmoisia armottomia narkkareitakin nähny mutta pitäisin sitä kummiskin sitte heroiinin tai jonku pirin aikaan saannoksena, joka turruttaa tunteet ja viekkareissa ei sitten pysty edes ajattelemaan saatika tuntemaan empatiaa ihan sen olotilan takia kun tuntevat kuolevansa ihan just jos ei saa fixejä.
Sosiopaatti, narsisti, luonnehäiriö. Oma tietoni pohjaa enempi kokemukseen ja olen enempi törmännyt tuollaisiin miltei kasvottomiin sopeutujiin, kameleontti-ihmisiin, joista tuntuu että se koko persoona on jotenkin keinotekoisesti rakennettu ja ne muuttaa mielipiteitään sen porukan mukaan missä milloinkin ovat ja kuuliaisia työntekijöitä ja sääntöfriikkejä ja tarkan markan miehiä ja kuvittelevat liikoja omasta älykkyydestään ja kateellisia ja todella laskelmoivia ja varmaan ainoastaan heidän läheisensä alkavat jossain vaiheessa tajuta, että tuolla tyypillä ei ole kaikki kotona. Mut sitten on varmasti näitä tyyppejä jotka pyrkii presidentiksi ja onnistuukin siinä.
Opiaatit taitaa tuottaa sellaisen kuningas-efektin, mikä tekee käyttäjästään tosi omahyväisen ja niitä ei jaksa katsella. Ei naristit ole kyllä immuuneita addikteille, mut noita liivi-jannuja nyt lähinnä tarkoitinkin. Vapaan kapitalisimin maailmassa hallittu sosoipaattisuus on varmasti etu.
Sen vielä laitan tähän että jokainenhan meistä on narsisti jollain tasolla. Ero tulee ehkä juuri tuossa kyvyttömyydessä tuntea myötätuntuoa. Narsistit on kuin jotain oikeiden ihmisten klooneja, mut siellä on sisällä jotain ihan haperoa ainetta, eikä ne itse tunnista ollenkaan omaa tilaansa, koska heissä on kaikki niin täydellistä.