What's new
  • ICMag with help from Phlizon, Landrace Warden and The Vault is running a NEW contest for Christmas! You can check it here. Prizes are: full spectrum led light, seeds & forum premium access. Come join in!

Semmost ja Tämmöst

Suspect

Active member
Veteran
Namnam!
Ite sain nyt oman setupin pystyyn, lämmöt on mitä on ja sonoconnectia rajoitetusti, täytyy viilata sitten myöhemmin lisää..
Alkuun sinne meni 1x Colombian Haze, 1x Big Bud ja 2x Jack herer.

P0tChef

Member
Big Fat Mama

Big Fat Mama

Reveg Green House Seeds GWS
Nutriforten ravinteita testailen (tomaatti- & mansikkaravinne (1) + typpi- & kalsiumravinne (2)) varalla GHE gro-micro-bloom
Ilmapumppu 30cm x 30cm pauliinas
Supercropattu huolella ja vielä verkko ylle
3 sormista puskee, eka yö vietetty pidemmässä pimeässä :biggrin: täst se lähtee!

:artist:

Piel

Active member
Veteran
Mulla on menossa Cinderella99xWR, eilen vaihdettu 12/12. Kasvu on ollut hyvä kun liika kastelu on vältetty. Huoneesa on myös "osiris" ja "amnesia haze" mitkä olen saanut freebiinä. C99xWr ovat tasalaatuisia ja indica tyyppinen. Kysymys: Onks kellään ajatus kuinka paljon aikaa voi mennä kukintaan?

Suspect

Active member
Veteran
Joo kyllähän se, ei vaan oo tullu mieleen tollaseen tehdä sitä :) Vois joskus Hempy bucketin alaosan jättää perliitistä yms. tyhjäksi jollain samankaltaisella välipohjalla kun Pauliinassa ja työntää letku sinne.

Suspect

Active member
Veteran
Dizzy heights, summer nights, getting shorter from this day on.
Blaze up some highgrade and feel the vibe of this bright summer night.

BadTicket

ØG T®ipL3 ØG³
Moderator
Veteran
Johan on päivän riennot takana, voi suunnata mökille katsomaan game of thronessia, kun ei tuo dogailu oikein nappaa just nyt. On mulla kolme kaljaa kuitenki, ja niistä kaksi on SAKU pinttejä, niin eiköhän tuo riitä. :)

Kaikki kesän blantut istutettu, mitä nyt pari äijää vielä takapihalla, mutta sinne taitavat jäädäkkin.

Ei muuta kun hyvät jussit ja loppukesät (vaikka vasta alkokin) kaikille.

Grow big! :dance013:

PS. Palailen privoihin myöhemmin, ei tahdo pysyä mokkulayhteys päällä täältä landelta.

cannnalove

New member
Pärisevää Juhannusta, alotin oman juhannuksen kunnon övereillä :laughing: reilu tunti sit havahduin takas todellisuuteen huh huh olipahan kyydit :canabis: