What's new

Semmost ja Tämmöst

rasras

Active member
Bugs&fungi!!!
Ois voinu ees kiehauttaa sen kookoksen.
Minkä hintasia ne "salkut" on?

On toi perliitti aika halpaa jos paikallisessa MS sitä on saatavilla(itse olen joutunut hakemaan 60km päästä), pyytäkää tilaamaan jos ei ole ,kyllä niitten tukkurilta löytyy.

Täällä missä asun paska laatuinen lekasora maksaa puolet enemmän verrattuna tohon perliitin pakka hintaan.

rasras

Active member
Miten verinen taistelu noista tuomari passeista tulee? Niitähän on vain pari hassua myynnissä. Ja mites toi seedbaystä tilaaminen sitten luonnistuu(Rekistöröitynyt olen).
Kiitti jo etukäteen.

BadTicket

ØG T®ipL3 ØG³
Moderator
Veteran
Sillon kun viimeks sieltä oon ostanut, niin huutamalla tuotteen ja lähettämällä rahat/money orderin (saa matkahuollosta esim.) gypsyn tiimille. Siemenet tulee kotiin, muistaakseni nuo passit on joskus jaettu vasta paikan päällä.

Ja kyllä sitä kakkacocoa tuli ohessa tulleen ohjeistuksen mukaan huuhdeltua, mutta ei keiteltyä tai edes kiehautettua.
Tuossa pari postia sitten on linkki PV:v sivuille, josta niitä salkkuja saa.

Yritäs. :tiphat:

rasras

Active member
Tuli siis itte käytettyä random kookosta, en edes muistanut käsitellä sitä :( toivotaan että ruukutus seos seiffaa tilanteen.

Salkut Do`h :)

Oon huomenna lähdössä reissuun ja olisin halunnut varmistaa tollasen JP. Eli sama systeemi kuin siemenissä.Eikai niistä käydä huutokauppaa eka?

Sitten kun ne tulee myyntiin voin ainoastaan ostaa sellaisen tekemällä money order:in tai kirjatun kirjeen OK.
Pitää selvittää miten sellainen tehdään damista.

Säädön vaikeus pistää harkitsemaan JP ostamista. Ootteko itte ollut ikinä tuomaroimassa?

kikkoman66

Member
Hoi ! Olisi lannoitus kysymys jos kukaan on koskaan laittanut autoflowereita vedessä. Käytän General Hydroponicsin three partia. Olisi tollanen LR#2x(LR#2xDieselRyder), joka on saanut ekan viikon päältäkastelua 0,3m/s, kunnes juuret osu veteen. Sit bubbler päälle ja 2-3vko Grow :1ml/l, Bloom 0,5ml/l, Micro 0,5ml/l.
Nyt on tälläset viikoille 4-5 G:2, B:1, M:1 ml/l. On aina välillä tullu vähän lipsahtelua ton typen kanssa ququssa, ni kuulostaako optimaaliselta viikot 6-7 G:0 , B:3, M:1 ml/l ? ja sitte viikot 8-9 flushia vedellä. Vai vedänkö ronskisti viikon 8 viel bloomilannoiteella ja vaan viikon flush?
Nii ja sit vielä että riittääköhän toi micron typpi tohon "Ququ vaiheen" typen tarpeeseen, notta pärjääköhän sitä tolla 0 ml/l Growilla?

Kysymyksiä kysymyksiä
kiitti jo etukäteen jos jollain on infoa!

Bud-O-Phile

Active member
CMH-valaisimet

CMH-valaisimet

pitkästä aikaa postia kehiin kun ei apua tunnu googlella kädetön dataaja löytävän.. elikkäs, duunin kautta saisin "halvalla" 70w E27-kantaisia CMH-spottivalaisimia jotka sopis diskreettiin pikku kasvatteluboksiin ku kyrpä nyrkkiin mutta ongelmaksi on muodostunut ettei sopivaa kuristinta tunnu löytävän mistään. jos joku viisaampi voisi valaista minkälaisen mötikän nuo vaativat syttyäkseen ja mistähän niitä mahtaisi löytyä? tällaseen sivustoon törmäsin joka myy lähes identtisiä valaisimia mutta soppelia kuristinta en pitemmänkään selauksen jälkeen sivuilta löytänyt: http://sahkotuote.fi/kauppa/index.php?main_page=product_info&cPath=99990_99948&products_id=4884661

lampuissa merkinnät: CMH70/U/PAR30/E27 ja ovat näön puolesta lähes identtiset ko. linkin spotin kanssa.. hinnat tosin alle 10x tuosta hälyyttävästä 600e+

jos joku keraamiguru mua valaisis tämän probleeman suhteen niin pääsis kokeileen mitä se ylimääräinen UV-hoito saa kasveissa aikaseksi

peace ja :thank you: näin etukäteen

L

Lapplandish

Volcano - vaporisaattori

Volcano - vaporisaattori

Morjensta!:wave:

Oon tuollaisen Volcanon hankkimista tässä jo tovin suunnitellut ja ois muutama kysymys tässä esittää siihen liittyen. Elikkäs onko sillä käytännössä mitään väliä että ostaako tavallisen mallin vai sen digidigi-mallin? Toinen kysymys koskee sitten tietenkin näitä Solid- ja Easy-valve juttuja - eli mitäs eroja noissa nyt sitten on kummankin eduksi ja vastaan? ..ja viimeiseksi sellainen, että kannattaako sitä samalla ostaa siihen jotain varaosia heti mukaan? Vaikuttaa että tuohon myydään niitä vaikka ja kuinka paljon..

Että tällaista tänää..:dance013:

Suomi-Prkl

Well-known member
Veteran
Osta vaan se solid valve ja ihan normaali, sillä digillä ei tee yhtäs mitään. Itellä on tommonen ja oon kyl tykänny mut menee aika paljon enemmän budii ku bongilla.

Thule

Dr. Narrowleaf
Veteran
Osta vaan se solid valve ja ihan normaali, sillä digillä ei tee yhtäs mitään. Itellä on tommonen ja oon kyl tykänny mut menee aika paljon enemmän budii ku bongilla.

Eka kerta kun törmään tämmöseen kokemukseen. Yleensä kehuvat hyötysuhdetta ja sanoo että pudit riittää pitempään. Eikö kopise samalla tavoin, mitä uupuu? :)

-BG-

Member
Morjensta!:wave:

Oon tuollaisen Volcanon hankkimista tässä jo tovin suunnitellut ja ois muutama kysymys tässä esittää siihen liittyen. Elikkäs onko sillä käytännössä mitään väliä että ostaako tavallisen mallin vai sen digidigi-mallin? Toinen kysymys koskee sitten tietenkin näitä Solid- ja Easy-valve juttuja - eli mitäs eroja noissa nyt sitten on kummankin eduksi ja vastaan? ..ja viimeiseksi sellainen, että kannattaako sitä samalla ostaa siihen jotain varaosia heti mukaan? Vaikuttaa että tuohon myydään niitä vaikka ja kuinka paljon..

Että tällaista tänää..:dance013:

Juu, osta vaan se classic malli. Käytännössä ei mitään eroa digiin. Solid valve ilman muuta kannattaa ottaa, tuo easy valve on aivan perseestä, lähinnä rahastusta.
Mitään varaosia ei tarttee ostaa. Mulla on volcano pöhissyt jo neljättä vuotta päivittäin, eikä mitään oo tarvinnut uusia, laatu vekotin + sulla on siinä kolmen vuoden takuu! Apoteekista vaan pullo isoprobaa osien ja verkkojen puhdistukseen, siitä saa sit boonuksena vielä erittäin hyvät öljyt!

Mulla taas menee budia paljon vähemmän volcanolla. Mut oonkin aina ollu raakis miehiä, joten yhteen jopoon saa kyllä menemään aika paljon budia. Volcanon pesään tarvii laittaa huomattavasti vähemmän tavaraa että saa samat savut.

Ohan se digi volca lämpötilas tarkempi mutta tämä ei ole ainakaan itselleni sen lisärahan arvoinen olen ihan tyytyväinen ollut perus nuppi Volcanoon jo toinen menossa, yksi meni maailmalla matkustaessa hajalle.

Olen solid valven kannalla myöskin..

Suomi-Prkl

Well-known member
Veteran
Raakiksia tulee iteki imailtua, ehkä se oli vaan alkuinnostusta mut jotenki sitä rupes menemään aika suuria määriä. Helposti tuli ladattuu gramma sssdhazee pesälliseen ja siinä menikin seuraavat pari tuntia aika liidellen kunnes oli aika lataa toiset samanlaiset.. jne! :D

Tolet lähti nimittäin käsistä tuommosella meiningillä!

Nyt siirtyny oikeestaan pelkästään raakisjointteihin joita käyn ulkona imailemassa, menee huomattavasti vähemmän polttoo... Toisaalta on vähemmän pilivessä mutta haitanneeko tuo aina? :D

rasras

Active member
oon tosta tole jutusta samaa mieltä. Possu lintu taudin keuhko osio tuli vietettyä vaposta nauttien ja se viikko meni aika letkeesti, tais olla heinäkuu.

Martikainen neuvoi viime kesänä että vapoa kannattaisi käyttää vain 40-50 lämmössä, tämä ei ole ihan yksiselitteistä koska noilla eri aines osilla tuntuu olevan reilusti korkeammat tuhoutumis lämmöt. Mutta ei se ihmisen vatsalaukku kautta suolisto taida olla edes niin lämmin ja kyllähän raakana syöty kukka toimii.

Mä en oo päässyt tupakan lisäämisestä täysin eroon vieläkään, mutta röökit sentään tulee EU:n ulkopuolelta ilman varoitustarroja about suoraan farmarilta. Röökissäkin voi olla suuria eroja.

prowler

Member
Hola!

Olis paremmin tietäville yks kyssäri koskien osittaista hermahtamista. Itellä on kokemusta ollu tähänasti vain ja ainoastaan kloonikannoista, jotenka teitä tarttetaan. Sain Blue Haze klooneja parit kappaleet, jotka on vasta vegellä, mutta toisessa paikassa on (pari viikkoa vielä ennen niittotoimia) havaittu alabudeissa jonkin verran siemeniä. Yhtään säkkiä ei näkyny - tosin voi olla että ne on jossain piilossa keskellä metsää. Uskaltaako tällasia laittaa täpötäyteen puutarhaan?

sheo_O

Member
Kohtahan on eduskuntavaalitkin, pitäs varmaa alkaa kattoo itelle sopivaa ehdokasta :) Onks jollain hyvii ehdotuksia ?