What's new

Semmost ja Tämmöst

Siberian

Member
Jos lehmällä ois pyörät se ois maitoauto..

Ei tule ikinä tässä maassa olemaan "anarkisti"vapaata. Ei vaan tuu tapahtumaan.
Niinkun ei muuallakaan maailmassa, ei Tsekissä, Hollannissa, Jenkeissä, ei yhtään missään..koskaan.
Jotenkin isoveljen täytyy saada ainakin illuusio itselleen siitä että homma pysyy sen hallussa.

Onhan siitä kyllä hienoo päiväunia nähdä, myönnän..

kalastaja

Member
APUA tarvittais juuri todetun juurimädän hoitoon! Kasvatusalustana on Aquafarm jossa on pystyssä 7 viikkoa kukkinut ICE. Kaikki vinkit kelpaa !

StonedGolem

Member
APUA tarvittais juuri todetun juurimädän hoitoon! Kasvatusalustana on Aquafarm jossa on pystyssä 7 viikkoa kukkinut ICE. Kaikki vinkit kelpaa !

Olen ymmärtänyt, että paras tapa olis pestä juuret ja laatikko vetyperoksidilla, jota saa mm. apteekeista. Hamppufoorumilla on tästä aiheesta kyllä keskusteluja.

cob09

Member

Itse olen liquid silicon merkkisen tuotteen kuullut parantavan suurinpiirtein kaikki taudit mitä vesiviljelyssä voi ilmetä. Tätä minulle suositelleet henkilöt eivät ole eka kerran jälkeen jättäneet ks. ainetta pois. Itse en ole vielä kokeillut, vaan melkeinpä lukuisten suositusten perusteella uskaltaisin itsekin suositella.

http://www.pavunvarsi.fi/product_in...d=350&osCsid=0fbc3f81d29e607805c90e0089ada4e3

M

McCloud

Itse olen liquid silicon merkkisen tuotteen kuullut parantavan suurinpiirtein kaikki taudit mitä vesiviljelyssä voi ilmetä. Tätä minulle suositelleet henkilöt eivät ole eka kerran jälkeen jättäneet ks. ainetta pois. Itse en ole vielä kokeillut, vaan melkeinpä lukuisten suositusten perusteella uskaltaisin itsekin suositella.

http://www.pavunvarsi.fi/product_in...d=350&osCsid=0fbc3f81d29e607805c90e0089ada4e3

Tää on mutuilua mutta silikaatti ennaltaehkäisee ja rakentaa juuriston solukkoon "luotiliivit" estäen mahdollisten pöperöiden sisäänpääsyn. Se ei varmaankaan auta jo homeista juuristoa, siihen auttais se vetyperoksidi tosiaan..
Hamppuforumilta kaivoin Vetyperoksidi annosteluohjeen, ostakaa ihmeessä se 30% pullo, ei heti lopu..
Jonkun laskelma hamppuforumilta:

Kaava on hyvinkin yksinkertainen:

10*L/C = millilitraa päivässä
C = %-vahvuus vetyperoksidiliuoksessa
L = vesisäiliön tilavuus litroissa

Esimerkki: Vettä on säiliössä 20 litraa ja vetyperoksidi on 3%:ta.
10*20/3 = 66,7 millilitraa päivässä

Esimerkki 2: Vettä on säiliössä 15 litraa ja vetyperoksidi on 30%:ta
10*15/30 = 5 millilitraa päivässä
-mooshj @ Hamppuforum

M

McCloud

Nyt on paisteltu näitä sapuskoja 3 päivää, kohta pääsee niiden kimppuun!! Hyvää joulua!

nautilus

New member
Jos lehmällä ois pyörät se ois maitoauto..

Ei tule ikinä tässä maassa olemaan "anarkisti"vapaata. Ei vaan tuu tapahtumaan.
Niinkun ei muuallakaan maailmassa, ei Tsekissä, Hollannissa, Jenkeissä, ei yhtään missään..koskaan.
Jotenkin isoveljen täytyy saada ainakin illuusio itselleen siitä että homma pysyy sen hallussa.

Onhan siitä kyllä hienoo päiväunia nähdä, myönnän..

Jos tarkastelet tätä tän hetkistä tilannetta, ni saatat huomata, et se on just nyt '"anarkisti"vapaata'. Homma ei voi pysyä isoveljen hallussa, jos se ei koskaan sen hallussa ole ollukkaan.

Nyt, kun aletaan kattomaan et mistä leikkaukset tehdään, ois hyvä sauma heittää joku ehdotus ja mahkut saada sille jopa kannatusta.

Ihmiset pelkää et tulis jotain ongelmia, mut meiän pitäis saada äänemme kuuluviin ja kertoa et ne ongelmat joita voi olla, on jo. Budin myynnistä saatavilla verotuloilla me kompensoitais omat ongelmamme ja kytätki vois keskittyä johonkin olennaiseen.

Siberian

Member
Jos tarkastelet tätä tän hetkistä tilannetta, ni saatat huomata, et se on just nyt '"anarkisti"vapaata'.

Eli ens kesänä voit laittaa sitten porkkanapenkin, perunapenkin ja huumehamppupenkin vierekkäin ja kukaan ei puutu asiaan..jep jep.

Mutta jatka vain viisastelua ja tahallaan väärin ymmärtämistä..

nautilus

New member
Eli ens kesänä voit laittaa sitten porkkanapenkin, perunapenkin ja huumehamppupenkin vierekkäin ja kukaan ei puutu asiaan..jep jep.

Mutta jatka vain viisastelua ja tahallaan väärin ymmärtämistä..
En mä tahalleen väärin ymmärtäny, eikä viisastelu ollu ainakaan itse tarkoitus..

Halusin kaikesta huolimatta tuoda toisenlaisen näkökulman esille, ihan vaan vastapainoks tolle melko konservatiiviselle "ei vaan tuu tapahtumaan"-negaatiolle.

B

BigHit

Oisko kellään mitään vinkkejä bongin puhdistamiseen?

Pitäs saaha blingiksi mutta harjalla ei joka kolkkaan pääse, eikä pelkkä kuuma vesi todellakaan riitä. Jotain litkuja veden sekaan?