Kyllä tän tahdissa kelpaa jamitella! Pertsa ei vaan ymmärrä hyvän päälle.
pyörin paikallani päätä raavin - pimeydeltä mä vastausta vaadin - aloin ääniä seinissä pelkää - hiljaisuutta kakskyt yli neljä - kun olin ääniin tottuumassa - tiesin että aika on loppumassa.........
Löysin kipaleen tolta Uusi Fantsialta mikä on Monte Rossossa. Jos joku ei tiedä tai oo nähny kyseistä leffaa niin äkkiä jostain hommaamaan! On meinaa sen verran hyvä tekele ja vielä Madventures poikien esikoiselokuva. Mustavalkoinen novellielokuva kyseessä.
Jotenkin se päähenkilön säätäminen oli liian looserimenoa. Voisin kuvitella, jos joku konikoukussa tekee jotain samanmoista, kuten kuljettaa multasäkkejä jopolla, mutta että hatsien takia? Lisäksi sellaisten kusipäiden, jolle sitä multaa piti viedä, kanssa ei asioisi muutenkaan, jos vähänkin on järkeä.
Olisiko suomi valmis tragikomedialle aiheesta realistisemmalla otteella? Varmaan täälläkin olisi monenmoista uskomatonta tositarinaa jostain kerrostalolähiön pl-säädöstä nuoruuden semi-viattomuudessa?
Ja kyllä varmasti, se ryynipääleffa, pako joulumaasta, on avannut varmasti röörejä.. Ja vähemmän masentavaa katsottavaa tuommonen PL-haslausdokkari varmasti olisi, kuin joku lääke/pirikoukku äksöni. Mä en ainakaan jaksanut sitä joulumaata katsoa oikein, nähny sitä laiffia niin paljon lähempää omien kamujen kautta joskus menneessä elämässä.
Kuulostaa oudohkolta, mutta reindeerspotting oli aika symppis lopulta..toki hommaan liittyy aika ajoin lähes ääretöntä kusipäisyyttä ja kaoottisuutta jota ei omaan elämäänsä kaipaa jos sivusta joskus joutunut seuraamaan..
..mutta mutta, ehkä tulisi katottua jotain draamaa elämää pienemmistä pikkunilkeistä mielummin kuin miami vicea jos sellainen tehtäisiin, mutta epäilen ettei aika ole ihan vielä.
Luottomies on lyhytelokuva Janista 14 v., joka asuu lähiössä äitinsä kanssa. Hän päättää pyrkiä mukaan huumebisnekseen todistaakseen kovuutensa.
Pääosissa Niklas Lindblom, Juho Milonoff, Emil Reitala, Alex Tammela