ICMag with help from Landrace Warden and The Vault is running a NEW contest in November! You can check it here.
Prizes are seeds & forum premium access. Come join in!
hej hej. lækre planter den der bgxww som du fik af din ven, er det en fra rygegrej eller dcf? jeg lavede sådan nogle frø for længe siden og de var super. meget sativa-
Jeg kom desværre hjem efter lyset var slukket i skabet, så det billede af MT må vente tili morgen..
@Eno: Mange tak, jeg ved faktisk ikke hvor den stammer fra -skal lige prøve at finde ud af det..
Den lugter herligt(sødlig WW med lidt frugtaroma)
Den er ganske rigtigt ganske Sativa-præget.. Lange lidt luftige skud(efter 6uger).. Den fårlov at få et par uger til i selvskab med MamaThaierne..
Jeg smider lige et billede op i morgen af den, så kan du se om den virker bekendt..
Så kunne det godt være dem jeg lavede. jeg ved godt de hedder wwxbg men det er faktisk haze x bg... historien kommer her hvis du vil høre den hehe.
Jeg havde fået en stikling af nogle bekendte som dyrkede WW fra greenhouse seeds, men den var enormt sativa præget, faktisk nærmest ren. og den duftede meget krydret, en duft jeg senere skulle kende som haze duft hehe. Men jeg vidste jo ikke bedre så jeg kaldte den WW ( en rose dufter uanset navnet) men en kammerat kunne fortælle mig at den mindede ham enormt meget om haze. Andre prøvede så den her røg og var enige i at den smagte som haze og virkede som haze. Det er så ikke et bevis på at det ikke var WW men så var det måske en af de tilfælde hvor der kommer gener frem fra tidligere genrationer. ww er jo noget med en brazillian sativa x et eller andet mener jeg.. nå men lige en lille historie om frøene hvis det da ellers er dem jeg lavede hehe.
Det ligner i hvert fald en haze Krydser fingre for at du får nogle af de rigtig flotte haze-agtige buds med masser af store calyxes der nærmest ligner bobler.
@Eno: Sjov lille historie -men solgte greenhouse seeds den somm WW? Tror du det er en ren Haze eller bare en meget sativa'ish pheno? Har du nogen ide om blomstringstid? Jeg kan forestille mig den skal ha' lidt længere(12uger?)
Der er godt nok ikke den store forskel at se, men her er et par billeder:
Overview:
BG X(WW/Hz?)
Stor efterhånden :
Et superskunkskud, alle SS har mellem 3-6 topskud:
Det er lidt svært at tage billeder inde i mit skab, -men jeg høster den første SS i weekenden(8uger) den er meget Indicapræget med en intensiv frugtaroma, i den forbindelse tager jeg alle planterne ud af skabet -så kan i få lov at se dem hver for sig
Tak Kalle, her kommer lige et par billeder af nogle af planterne udenfor skabet:
Superskunk:
White widow:
Den mindste af SS, meget Indica præget .lav med en intens frugtlugt og stenhårde buds
Den er desværre blevet overhalet af de andre planter og er modnet lidt hurtigere end de andre-den fik cuttet idag efter 8ugers 12/12
Så er det bare at vente på at høste de Store planter
Ser godt ud m8! Er din superskunk fra Sensi? hvis ja, så kan jeg kun sige at det er møglækkert røg, smagen er rigtig dejlig frisk, og en megadejlig skævert, meget god at ryge mens man laver noget... Tillykke med høsten! nakker også selv 17 imorgen eller søndag....
Apropos lækkert, jeg var lige ude ved mit semiguerillaspot og fik mig noget "Purple" med hjem..
En meget Lilla potplante:
Jeg har taget et par stiklinger af den, jeg tror jeg vil forsøge mig at krydse den med WW, og derefter lave et tilbagekryds -så skulle der gerne være gode frø til næste forår..
Det er ikke til at sige lac-de er fra en stor bunke blandede frø -det var mange imellem med enten lilla blomster eller blade -men kun 2 med begge dele..
Der er da også lidt frø på noget af det