What's new
  • ICMag with help from Landrace Warden and The Vault is running a NEW contest in November! You can check it here. Prizes are seeds & forum premium access. Come join in!

Seamus 600W grow

Hej folkens, så er det blevet tid til en ny tråd herfra.

Jeg kører med 600w Hps, GIB pære på et ret lille areal(>1m2)
Af gødning bruger jeg biobizz serien + PK 13/14 og Flora nova.
Skabet19juli009.jpg
]Gødning[/URL
Af sorter har jeg 8 Superskunk fra frø
5 Mama Thai fra frø
1 WhiteWidow stikling
1 bubblegum X WW stikling.]

Det var egentlig meningen at køre rent WW og WW x BG, men jeg undervuderede det gode vejr til Roskilde og en god del døde :bashhead:

Men nu kører det igen.
Skabet19juli006.jpg
]Overview[/URL]
Øverst til højre ses BG X WW

Skabet19juli004.jpg
]SuperSkunk[/URL]

Skabet19juli003.jpg
]MamaThai[/URL]

Billederne her er fra d 19, det ser allerede en del bedre ud.
Jeg toppede Mama Thai igår - Er det nogen herinde der har dyrket SuperSkunk?- jeg overvejer kraftigt at toppe dem men ved ikke om de er egnede til det da de jo hovedsagligt er Indica. Hvad siger i?

Seamus :rasta:

Last edited:

Deus

Member
Lille forslag med hensyn til kommende posts. I stedet for links så vis billederne enten som de er, altså den størrelse de har hvis det er passende størrelse i forhold til forummet (omkring en 800 x 600), eller som thumbnails. Kan nemlig se du har brugt icmags billedupload før i tiden i tidligere grow... Så lige en lille guide til photobucket...

Billederne vises som de er ved klikke i den linie der hedder "img code" neden for det enkelte billede. Eller ved at tjekke billederne af hvis der er flere, og så trykke nederst hvor der står "Generate HTML & IMG code" hvor efter du får nogle valgmuligheder alt efter hvordan du vil vise billeder.

I de fleste tilfælde bruges thumbnails med link til den rigtige størrelse... Altså som dette eksempel:
Denne visning står under "IMG clickable thumbnails for message boards - recommended"

Men tjek det ud du, det vil skabe lidt mere interesse i tråden da folk kan se hvad du har gang i mens de læser, og ja mange andre nøjes med at se på billeder frem for links. Så bare lige hvis det var du ikke var kendt med photobucket, så var her lige lidt hjælp :p

Men efter at have set billederne, må jeg jo konkludere at alt ser fint ud indtil videre, syntes dog super skunken har strukket sig en anelse fra start, men ved ikke om det er en tendens den har haft ? Og så er der lige den der der er noget gul i det, eller er det flere i en potte ? Hmm...

Lykke til med growet ellers :)

Last edited:
K

kallenavndk

Ser nice ud glæder mig til at se mamma thai i blomst nice strains og kan se de for rigeligt med gødning så det skal nok blive nice

@Deus tak skal du have, jeg prøver lige at redigere tråden.
Der er skam kun en plante i hver potte, men du har ret i de har strukket sig lidt- Skyldes en kombination af høj varme(da jeg var på roskilde)33-36 grader :nono:
Spirring direkte under HPS og så blev de plantet om for sent, de har dog fat nu og er vokset meget de sidste dage..

@Kalle: Tak for rosen, jeg glæder mig også til at se hvordan de bliver, jeg fulgte Sioux tråd på DCF- han fik da noget ud af dem!!
Ifølge Seedsman er de færdige på 11uger men Sioux's blev først færdig efter 18 så det skal nok blive spænende- Det er mit første grow med en 100% Sativa

Seamus
:rasta:

satyr

Member
Roskilde er en dræberfestival.......hehe.... Lækre sorter. BGxWW hvor er den fra ?

Deus kan vi ikke få lidt flere af de der cannababes.......sikke det rykkede at se hende den lille sag med bongfellatio........

Så skulle billederne kunne ses!

@Satyr: Ja Roskilde er en sindstilstand!!
Jeg fik et par BGxWW og WR gennem en ven,- dette er den eneste der overlevede Roskilde :badday:

Nogen der har erfaringer med at toppe SS??

babba

Member
Roskilde er en dræberfestival...
afhænger af hvem der spilder på orange ik .. :bashhead: dårlig joke undskyld (heheheh)
fred

Deus

Member
Sorry for offtopic...
Kan da godt være jeg lige finder nogle flere babes med tiden, så må vi jo lave en tråd ud af det jo :D Babba har jo hans eget babe billed med eget høst der kan vises også, så der er allerede 2 nu ;)

Det er ikke noget at undskylde, man må gerne snakke om babes i min tråd :muahaha:

En lille update for at vise hvor meget der er sket de sidste 3dage

Skabet19juli016.jpg

Bagerste række er MT, resten SS pånær de to planter nederst til venstre- det er WW og WWxBG
Skabet19juli010.jpg

Superskunk
Skabet19juli011.jpg

WW
Skabet19juli014.jpg

WWxBG (Det var den der var helt gul på første billede
Skabet19juli013.jpg

Spirrene i de hvide plastikpotter er pot, jeg håber de kan nå at give en smule hvis de bliver smidt ud på altanen den første august- ellers må de blomstre færdig indendøre

Deus

Member
Nu hvor de babes der blev tilladt...
Burde folk måske dyrke dette link ud:

Last edited by a moderator:
Update:

Det går rigtig hurtigt nu!

Skabet27juli001.jpg

Jeg regner med at tage stiklinger af mine planter og sætte dem i blomst i løbet af næste uge.
Jeg har toppet 3 af mine SS, de ser ud til at reagere fint på det.
Jeg har tænkt mig at plante dem alle over i 6.5L potter(undtagen WW, og WWxBG som jeg ved er hunner- de kommer i 11L's.)
Og så plante alle hunnerne om i 11L potter når jeg kan se køn, lyder det som en god ide?
Jeg ved jeg burde plante dem om i 11L med det samme, men jeg har ikke plads til så mange potter i skabet...
Ang. jord tror jeg at jeg vil forsøge mig med noget lightmix/premix/pottemuld/Wormhumus -jeg oplevede under mit sidste grow at jorden tørrede meget hurtigt ud og jeg faktisk skulle vande hver dag-jeg håber en jord med lidt mindre perlite er bedre til at holde på fugten så jeg kun skal vande hver anden dag..

Udvikling over ti dage:
progress.jpg

K

kallenavndk

Nøj en forskell de ser meget gule og svage ud på de to første billeder men nu er der da styr på dem ...:Svedigt m8

En lille update herfra:
Alle planterne er nu plantet om i 6.5 L potter med pottemuld og premix pånær tre MT der står i 3.6 pga pladsmangel, håber at kunne sortere lidt hanner fra hurtigt, der vil blive taget stiklinger senere i dag eller i morgen og jeg vil skifte til blomst umiddelbart efter.
et par pics:

ompotning29juli003.jpg

De trængte til det

ompotning29juli001.jpg

Dejlige indicaer de SS! selvom de har strukket sig lidt, toppningen burde gøre dem mere buskede.. hmm, time will tell

ompotning29juli005.jpg

Mit lille altanprojekt -vi må se om det smider noget af sig:)

Cartman.jpg

Til sidst et lille stemningsbillede :joint:

Hygge :rasta:
Seamus.

Update:
Så blev der taget stiklinger, beskåret og sat i blomst i skabet:

x003.jpg

MT, strækker sig godt nok meget, så jeg beskærer og topper dem kraftigt.-Læg mærke til det nye skud hvor jeg har toppet første gang.

x005.jpg

Hul stamme i MT

x.jpg

En masse stiklinger til fremtidige projekter

Skabet blev sat i blomst igår d 3August jeg uploader nogle billeder når der begynder at ske noget.

Til slut et par billeder fra et guerilla-spot med seks Ruderalis Indica -Ingen i blomst endnu trods de skulle være autoblomstrende :crazy: Jeg håber bare de når at blive færdige.

Skovtur003.jpg

Skovtur004.jpg

doktoren

Active member
Det ser sgu godt ud m8 :D
Den mama thai skal jeg helt sikkert prøve engang i fremtiden...
Men skal lige ha testes Casey Jones først :D

Et reply; jeg havde ellers opgivet tråden.

@Doktoren: Jeg synes nu ikke den MamaThai lever op til mine forventninger ift. Superskunk, WW og WWxBG er dens skud meget luftlige -nu er det jo også en ren sativa men jeg synes nu stadig det går for langsomt.. Generalt har de frø jeg har købt ved Seedsman været en skuffende oplevelse..
Jeg kan lige opdatere tråden engang i morgen når der er lys i skabet igen.. Planterne er nu ca 5uger inde i blomst og stortrives :rasta:

@cdd: Jeg ved faktisk ikke hvilket firma WW er fra,- jeg fik den som stilking og den blev straks en keeper :joint:

@Doktoren: Jo tager lige et par billeder når jeg kommer hjem igen.. Der er godt nok ikke så meget at vise men den skal også ha' en 14-16 uger tror jeg -til trods for Seedsman angiver 12ugers blomst,,

Latest posts

Latest posts