What's new
  • ICMag with help from Landrace Warden and The Vault is running a NEW contest in November! You can check it here. Prizes are seeds & forum premium access. Come join in!

Sandstorm,Motovation etc.

ICETOKER

Sharing Is Caring!
Veteran
hehehe....true true oldie....donkeydick doesent cover it this big. !!!!!

Damn

peace
tom

Deus

Member
Ahh indica... Et par minutter mere i ovnen og der kan serveres heste pik som oldie så fint rettede :p Ser sku godt ud, det må man sige

Matsi

Active member
Takker Gutter :)

Sidste update inden høst tror jeg. 2 Pounder pigerne får lige 2 uger mere, men de andre ryger ned i løbet af næste uge :)

jeg har, bogstaveligt hængt en colaflaske, så der er lidt at sammenligne med :)

På Motavasion, er der stort set ikke andet tilbage en bud :D

Deus

Member
ser sku godt ud :D Men hvis du ikke har taget kloner af den der... :wallbash: Må vi jo selv i gang med at finde ligeså go en keeper som den du fandt :D

Læste lige tidligere i tråden at han har frø så der er måske håb endnu ;)

Jeg tvivler i hvert fald på at han han lade være med at dyrke den igen ;)

Bright..

Matsi

Active member
Hej Gutter!

nej, jeg har ikke taget cloner af den desværre, da jeg har nogle Malana, som fylder det mini mini vegge rum, jeg har plads til lige nu:(

Den anden mota er lige så stor, så jeg tror faktisk at det bliver pænt nemt at finde en lignende:) Og ja...jeg har flere frø, og vil 100% dyrke mota i fremtiden :)

Jo, der var store blade på selfølgelig. men siden jeg startede med at flushe den, var de næsten visnede væk pga manglende nærring..så de røg af planten :) hvis man ser på billedet, kan man også se hvor de har sidet:)

Jeg må også indrømme at det ikke er de store blade med synlig stilk der er besværlige...

Min trimme proces er: høst planten klip alle sideskudene af så der kun er lige grene (singel Colas) og der efter fjerner jeg alle større blade (alle dem med stilke) med fingerne og trimmer efterfølgende langs budsne med min "lille røde saks"

og umidelbart er der ikke meget for saksen at komme efter på MG´s Motavasion ;)

Bright..

esbe

hybridsfromhell
Mentor
Veteran
aaaaamen! virkeligt lækkert at se til! en smule bedre fotos og du bliver nomineret til potm

blackone

Active member
Veteran
Virkeligt imponerende grow du der har gang i!
Det minder snart om et Maffe grow for år tilbage som jeg stadig ikke kan glemme - der er noget helt specielt over planter fra frø.

Takker for de fine ord alle :)

esbe# takker..... så må jeg jo øve mig :D

Ensfarvet baggrund fx. er jeg vild med blå da den komplimentere plantens grønne farve rigtigt godt..

Lyskilder er også noget der er værd at overveje..(ikke blitz)
pladser fx. 2 kolde lyskilder (en på hver begge sider af dig selv) så får du ingen skygger på billedet ;)

og sidst vælg om du vil lave et billede af hele planten eller et closeup(macro) for en mellem ting er ofte lidt forvirene..

mine :2cents:

Håber du får lavet nogle bedre billeder en mit gamle HP-cam gider..

Bright..

Latest posts

Latest posts