D
Dr. KJB
Sain nyt lopulta varmuutta näiden nirvanan siementen tilanteesta. Eli kuten kerroin ,niin urkkia pukkas nuista mun "fem" siemenistä. Laitoin siis 3kpl. siemeniä tulee ja kaikki kyllä itivät ja kasvoivat ongelmitta. Yhden kasvin annoin pois ja 2 jäi mulle niistä toinen paljastui urhoksi ja nyt myös se pois annettukkin oli urho. Eli aikas huono fem laatu näissä. Mutta ei tässä koko totuus. Rupesin jälestää näiden myyjää ja paljastuikin että en ole ainoa joka on näitä siemeniä noitunut. Ilmeisesti koko siemen kauppa oli jonkun nilkin törkeä huijaus. Tai saattaahan olla kuitenkin että nää on indoor mix siemeniä ,mutta ei vaan fem. Joka tapauksessa ristin nää nyt ihan vaan random reguiksi. Olen kuitenkin aikaslailla tyytyväinen tuohon mun kukkivaan neitiin! Ihan sama oliko mistä kotoisin tai fem tai ei. Hyvin kasvaa ja porkuttaa. Kunhan nyt saan tuon tuon valmiiksi niin sittenhän sen laadun vasta tietää. Ei mikään lajike tai brändi tai mikään muukaan takaa mitään hyvää lopputuotetta. Hyvin toimiva ja maistuva kukka kertoo hyvästä laadusta.
Geenit on number one. Ikinä en tilaisi Nirvanan puodista!