Bud-O-Phile
Active member
isoimmat(kin) osoittautui sitten urkeiksi.. prkl, mun silmissä sensi seedsin nortti on nyt lajikkeena sitten kuollut. pienin on vielä kaapissa kun ei ole enempää palleja tehnyt sitten 12/12 flippaamisen eikä noista edellisistä vielä ota oikeen 100% selvää mut kyllä ne uhkaavasti siltä iteltään vaikuttaa. tänään vois duunin jälkeen varsista/lehdistä kaakaot päräyttää niin saa korkattua tämän vuoden vihreen linjankin.
jotain positiivista lirpakkeen lukijoille, kirje lähti tänään gypsylle saturainen sisällään ja samalla tilasin 400w tuubisetin ilmastoinnin kera. eli heti näiden saavuttua aloitetaan alusta oikeen viimesen päälle.
tällasia papuja ois tulossa:
female seeds - northern lights
female seeds x-line - bubble gummer
greenhouse seeds (fem) - white widow
nirvana (fem) - super skunk
suunnittelin laittavani kaks tai kolme lajiketta kerralla darkroomiin ja toisen kukitusviikon kohdalla loput noiden loisteputkien alle vegettymään että kasvatus pysyy tästä lähtien jatkuvana.
tässäpä vielä viimeinen fiilistelykuva tästä erästä, ryderi jäi vielä kaappiin kasvamaan kun ei ole suostunut mulle sukuelimiä esittelemään.. ujo paskiainen
P.s aina ei voi voittaa, ei edes joka kerta!
jotain positiivista lirpakkeen lukijoille, kirje lähti tänään gypsylle saturainen sisällään ja samalla tilasin 400w tuubisetin ilmastoinnin kera. eli heti näiden saavuttua aloitetaan alusta oikeen viimesen päälle.
tällasia papuja ois tulossa:
female seeds - northern lights
female seeds x-line - bubble gummer
greenhouse seeds (fem) - white widow
nirvana (fem) - super skunk
suunnittelin laittavani kaks tai kolme lajiketta kerralla darkroomiin ja toisen kukitusviikon kohdalla loput noiden loisteputkien alle vegettymään että kasvatus pysyy tästä lähtien jatkuvana.
tässäpä vielä viimeinen fiilistelykuva tästä erästä, ryderi jäi vielä kaappiin kasvamaan kun ei ole suostunut mulle sukuelimiä esittelemään.. ujo paskiainen
P.s aina ei voi voittaa, ei edes joka kerta!