G
Guest
Joo en mä tota villaa ajatellukkaa laittaa
"+n" muoto = ??
En oikein käsittäny? Piirrä paintilla tjv?
"+n" muoto = ??
En oikein käsittäny? Piirrä paintilla tjv?
Cuffs said:Moi Virus
Siis teet plus-merkin muotoiset eli tämän muotoiset +
jalat niin pysyy seinä kasassa.
Cuffs
Cuffs said:Moi Tuhkainen
Sori, lukasin liian nopsaan viestisi ja aloin sen pohjalta kirjailemaan.
Onko olemassa joku kieli olemassa noille merkeille. Kuten tuo käsirauta plussa?
Arvatenkin on, mutta siitäkään en tiennyt.
Cuffs
Cuffs said:Hei
"Attention: Adding CO2 short before the dark period doesn't give any results! During the dark period the plant doesn't absorb any CO2. The tabs bond the CO2 about 4 to 6 hours to the offered water."
http://www.nomercy.nl/en/content/prods/co2.htm
Aivan, korjatkaa jos olen vääräs, mut musta tos lukee suomennettuna: Huomio:hiilidioksidin lisäämisestä vähän ennen pimeää ei ole hyötyä. Pimeän aikana kasvi ei ime hiilidioksidia. Tabut vapauttavat hiilidioksidin veteen 4-6 tunnin kuluessa...
Eli mun ymmärryksen(ja kokemuksen)mukaan tossa yksinkertaisesti vaan kehotetaan lisäämään mahdollisimman lähellä valojen syttymistä, siis "aamulla".
Aqua-system on mun käsittääkseni Aqua-farmia edeltänyt malli, siis toimintaperiaatteeltaan sama mut eri muotoinen(pyöreä)..
Mitähän siitä sadosta..Lajike oli White Widow, Dutch Passionin kantaa, feminised versio. Lyhyesti, paras satoni..
Ja ehkä mun mielestä tärkein parannus kilju säätöön(ainakin mun tapauksessa) verrattuna nois tabuis on kilju-ämpärin viemän tilan vapautuminen kasveille..
Mut näähän on aikapitkälle mielipidekymysyksiä, kiljun käyttäminen kasvatustilassa kyllä takaa sen hiilidioksidin minkä ne tarttee...HUPUn mukaanhan(versio1) se kiljupanos sinne pitäs vaihtaa ainakin kerran viikos, mä vaan koen et mun tapaukses tabut on sekä halvempia että helpompia käyttää..
Jokainen tyylillään..
Rauhaa & Rakkautta