What's new

newbiellä kysymyksiä

cervaz

New member
Mites projekti etenee?
Ois kiva nähdä miten kasvit pärjää noilla enviroliteillä.

Tuuletukseks tonne varmaan riittää pari 120x120 pc-tuuletinta.
Vai millasta olet ite ajatellut?
 
Last edited:
N

neoobik

Ebb&Flood

Ebb&Flood

Sori bjudi lainaan topiccias hetkeks ja heitän oman kyssärin :D .. Eli montas kertaa tuommoinen nutriculturen Ebb&Flood kannattaa laittaa nostaan se ravinneliuos? Vp:n sivuil 3-5 kertaa mutta aattelin kysästä onko kellään käytännön tietoa täällä voorumilla. Kiitos, kumarrus. :wave:
 

H@|lu

Member
bjudi said:
bladow! hyvin päässy vauhtiin, kiitos teille, tänään on päivä 11 ja mun pikkuset näyttää ainakin mun silmissä voivan hyvin. tänään aloitin biobizz lannoitteiden käyttöä.

Jep! Eli toi kymmenen senttii on kyl aika sopiva, isommiksi kun tulevat niin voi olla melkein latvassa kiinni. Se tässä hommassa kannattaa kuitenkin muistaa ettei sais olla kiire mihinkään, toi ennen joulua voi olla wähän liikaa odotettu!:nono: Itse olisin tossa vaiheessa suhteellisen varovainen noiden lannotteiden käytössä! noista ruukuista vielä sen verran että luulisin siinä kymmensenttinä kannattaa jo viimeistään siirtää isompiin että juurille riittää kasvutilaa :wave: Hyvältä näyttää!
 
N

neoobik

yhdyn Hallun kommenttiin ja noista BioBizzin lannokeista sen verran että ei mielestäni hyvät litkut ole vaikka itse ne ostin kun soiliin hydrosta siirryin.
 

Zilka

Member
hmm en tiiä, mutta kiinnostas tietää mikä on tän projektin lopputulos / ollu lopputulos ..

peace out...
 
N

neoobik

Onko levä vaarallista kun sitä tuonne villa palikkoihin on ilmestyny ? Peitin kivivilla kuutiot paloilla foliota etteivät saisi valoa jos se levä lopettais invaasionsa..
Edit: tai oletan että on levää koska en muuta järkevää syytä tuolle vihreälle tsydeemille keksi.
 

BadTicket

ØG T®ipL3 ØG³
Moderator
Veteran
Meikälläki oli tuossa vähän kun jäi villat valoon. Eipä noista haittaa tuntunut olevan. Peittelin kanssa sittemmin lecalla kuutiot ja levää ei paljoa näkynyt enää. Eipä ainakaan lisääntynyt pahemmin. Kai se siitä vähän ravinteita ainakin imeskelee, jos noita haittoja alkaa miettimään. Eipä varmaan tee kasville hyvää jos on ihan full blown leväkasvu, mut aika helpolla sen saa näköjään aisoihin.
 
Top