What's new
  • ICMag with help from Landrace Warden and The Vault is running a NEW contest in November! You can check it here. Prizes are seeds & forum premium access. Come join in!

Nenä

Piel

Active member
Veteran
Eilen ja tänään kun olen vetänyt sauvut niin kuono on mennyt ihan tukkoon -siis ihan täysin tukkoon. Olen nuhassa ja uusi sortti on piipussa -Auto Lemon Kush (tai skunk en muista nimeä enää).

Onks kellään muilla käynyt näin?

Piel

Active member
Veteran
Oikein pelotti hetkeksi, ajattelin että voisi leviä kurkkuun. Kyllä Auto Lemon Kush och aika tuhtia tavaraa.

N

nukkumatti

:D Mulle on alkanu tulla herkistymistä oikein toden teolla!
Jos pelailee ja nuuhkii tyttöjä liikaa alkaa kitalaki kutittaa ja loputon aivastusten ryöppy :D Nii siis ilman nuhaa! :D

Alkaa olla terpeenit kohillaan ! :D

Last edited:

urpo

Active member
Ilmeisesti nuha+kiiff+kukka on huono yhdystelmä. Nuha+kukka vielä käy.

Mulle on kaikki poltto liikaa kun on flunssa. Ei keuhkot kestä muutenkaan mitään bongi touhuja. Volcano vaan suhisemaan ja höyryt tötteröön lääkkeeks vaan junou. Ja muffinssit kans maistuu tietty. Jotenkin hauska yhdistelmä tuo, pieni kuume plus pilivi = melkein :faint:
Pysyy rauhassa paikallaan kun on kunnon lääkitys ja onhan se nyt mukavampaa sairastaa sauhuissa.

Työterveyshoitajakin sen tietää, se hehkutti mulle höyry hengitystä kun hain saikkua. :laughing:
Vähän aikaa kuuntelin huultani purren ja naurua pidätellen ja sit se kysy että onko tuttua, sanoin et juu oon paljon höyryä hengitellyt ja olin sen kans samaa mieltä että helpottaa kummasti oloa.

No juu, ehkä oli hoitajalla eri höyryt mielessä.

Piel

Active member
Veteran
Urpo: Hehe, poika sai juuri samat neuvot koulusta! Olen sekoittanut muutama ml:aa GD eli kai keuhkot saa levätä jonkun aikaa- sääli vaan että GD ja muffinssit vievät niin paljon stashistä.

P0tChef

Member
Kolvi on täälläkin tukossa kun grinderistä aromit nuuhkasee. Aivastuttaakin niin pirusti. Kun koskettelen kasveja ja käsivarret hinkkaa varsia niin on kuin nokkosella olisi paiskittu. Joitain geenejä serkultaan näemmä perinyt.

Lehdestäkin luin että nuoret haistelevat kannabista ja hauskaa on.

L

Lapplandish

Kolvi on täälläkin tukossa kun grinderistä aromit nuuhkasee. Aivastuttaakin niin pirusti. Kun koskettelen kasveja ja käsivarret hinkkaa varsia niin on kuin nokkosella olisi paiskittu. Joitain geenejä serkultaan näemmä perinyt.

Lehdestäkin luin että nuoret haistelevat kannabista ja hauskaa on.

Ettet vain olisi allerginen hampulle?

Suomi-Prkl

Well-known member
Veteran
Täysin samanlaisia oireita kun Kokkismiehellä! Heinixiä tulee vedettyä sadonkorjuun aikoihin! :)

rasras

Active member
Sama täällä. Ja tietyille lajikkeille tuntuu olevan vielä herkempi kuin toisille. Yleinen kaava on ollut että mitä pitempään ja enemmän on käsitellyt tiettyä lajia sitä herkemmäksi alkaa menemään sen kanssa. Kädet tuoreista ja reilut aivastelut kuivemmista. Olen selättänyt muut heinänuhat 18-19 vuotiaana.

kikkoman66

Member
Kyllä täälläkin alkaa kädet punoittaa jos pidempään joutuu sorkkimaan. esim. taivuttelut ja sadonkorjuu. Nenä lähtee satunnaisesti enää vuotamaan, nuorempana jos tuotiin tarpeeks tymäkän hajuista nenän alle, niin saattoi lähteä aivastuskohtaus käyntiin.

StonedGolem

Member
Huh! Enpä oo edes kuullut, että joku olis hampulle allerginen. Onneks ei itellä oo ongelmia sen kanssa, vaikka jotain siitepölyallergioita onkin.

Stardust

Member
Jep, iho reagoi mullakin, esim. satoa trimmatessa. Ja auta armias jos menee hampunmurunen silmään, sitten on kyllä kamala kutina ja silmä ihan punainen.